بهنام‌جو تشریح کرد؛
استاندار اردبیل مهم‌ترین اولویت‌های مدنظر در ارزیابی و تغییر فرمانداران و مدیران استانی را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۴۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 02 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام جو ظهر امروز در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: تغییر دو یا سه فرماندار در دستور کار قرار گرفته و مابقی فرمانداران تغییر نخواهند یافت.

وی  در خصوص فرمانداری زنان در اردبیل ادامه داد: در صورتی که چارچوب و ضوابط قانون و وزارت کشور تأمین شود و فردی توانمندی داشته باشد با فرمانداری و مدیریت زنان مشکلی نداریم.

استاندار اردبیل در خصوص تصمیمات خود برای تغییر مدیران استانی افزود: اینکه در این تغییرات گفته شود دولت در اردبیل تغییر یافته صحیح نیست و هر فرد منتقدی میزان پیگیری مصوبات دولت در استان را دنبال کند.

وی متذکر شد: مسئولان می‌بایست نسبت به عزل و نصب‌ها دقت نظر داشته و شایسته‌سالاری و امانت‌داری را ملاک تغییرات مدیریتی قرار دهند.

استاندار اردبیل تاکید کرد: ما هم وفادار دولت و هم امانت‌دار آن هستیم و تغییر مدیران سیاسی به ویژه فرمانداران و معاونان به منظور همسویی با سیاست‌های دولت انجام می‌شود.

رئیس شورای اداری استان ادامه داد: در جایی که دستگاهی اقتصادی و عمرانی است به این بهانه که فردی به عنوان مثال اصلاح‌طلب پای‌کار آمده دیدگاه صحیحی نیست و بنده سیاسی کردن اقتصاد را قبول ندارم .

بهنام جو اضافه کرد: هر مدیری که بتواند سیاست‌های دولت را دنبال کند، استقبال می‌کنیم  و در جابه‌جایی مدیران نیز هر چند اغلب مدیران عملکرد مطلوبی دارند اما با هر مدیری که عملکرد مناسب نداشته باشد، طور دیگری برخورد می‌شود.

وی با تأکید به اینکه پاسخ به نیازهای منطقه و استان نیازمند مدیرانی خلاق و ریسک‌پذیر است، اضافه کرد: بنده با هیچ فردی در این استان خویشاوندی و ارتباط حزبی ندارم و در تغییر مدیران از نیروهای شایسته استفاده خواهد شد که بتوانند اهداف دولت را پیش ببرند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
ایا انتخاب فردی از یاران بقایی برای معاونت عمرانی ، انتخاب افراد همسو با دولت است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
حالا بقایی به کنار. معاون جدید تجربه لازم را ندارد...
احمدیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
سلام دوست عزیز یا نظرات رو کامل درج بفرمائید یا اگر دوست ندارید یا مطابق نظر شما نیست اصلا درج نکنید. سانسور در هر حالت مذموم و ناپسند است آنهم چند کلمه و جمله معمولی.... رعایت اخلاق حرفه ای از شما که مثلا دکتر این مملکت هستین حداقل انتظارات است ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار