واکنش امام جمعه تبریز به شعار علیه ترکها در ورزشگاه آزادی؛
امام جمعه تبریز در واکنش به هتک حرمت مردم آذربایجان در جریان بازی «پرسپولیس - تراکتورسازی»،گفت: به غیرت آذربایجان توهین کردید و باید عذرخواهی کنید.
کد خبر: ۵۴۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 02 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم با بیان این مطلب افزود: مسئولان ذی‌ربط در فدراسیون فوتبال باید با کسانی که مردم آذربایجان را مورد بی‌حرمتی قرار دادند، برخورد کنند.

وی خطاب به هواداران تراکتورسازی اظهار کرد: شما که همیشه برای تبریز و آذربایجان افتخارآفرینی می‌کنید، یک بار دیگر شعور ملی خود را به نمایش بگذارید؛ چرا که دیگران می‌خواهند به بهانه‌ اهانت، از غیرت ملی و دینی شما سوء استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه امروز کشورمان به وحدت نیاز دارد، خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسئولان آذربایجان شرقی پیگیر جسارت‌های آن دسته از افرادی هستیم که به تیم، مردم و زبان شما توهین کردند و تا برخورد قانونی با آنان، دست از پیگیری نمی‌کشیم.

آل‌هاشم با بیان اینکه هواداران تراکتور بهانه دست دشمن ندهند، تصریح کرد: دشمن در کمین بوده و از هرگونه حرکات هواداران سوء استفاده می‌کند. ما تیم قهرمان تراکتورسازی را از آن خود می‌دانیم.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار