مدیران ناکارآمد استان برکنار می‌شوند؛
معاون سیاسی استاندار اردبیل در حالی مدیران ناکارآمد را به برکناری تهدید کرده که از او به عنوان یکی از نامزدهای لیست تغییرات بهنام‌جو یاد می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 01 January 2018

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر نصیری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی امور بانوان که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نباید هیچ مسؤولی در جامعه از نقد مصون بماند به ویژه مسؤولانحوزه اقتصادی که تصمیمات آنها به طور مستقیم با زندگی و معیشت مردم در ارتباط است.

نصیری بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت و منابع در کشور برای توسعه، پیشرفت و ایجاد اشتغال وجود دارد ولی این منابع به درستی در کشور و استان ما مدیریت نشده است.

به نوشته فارس،‌وی با اشاره به برحق بودن نارضایتی در میان مردم اظهار داشت: در کشور ما قحط‌الرجال نیست که اگر مدیری مرتکب خطا شود همچنان در مسؤولیت خود باقی‌بماند و مردم بدانند هر مسؤولی در استان ناکارآمد باشد باید برکنار شود.

نصیری با اشاره به نقش رسانه‌ها در ایجاد فضای آرام در جامعه عنوان کرد: رفتار با صداقت با مردم بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و نباید مدیری با بی‌حرمتی با مردم رفتار کند که این مسأله غیر قابل تحمل خواهد بود.

به گزارش تابناک اردبیل، اظهارات پیش‌دستانه و تاکتیکی ناصر نصیری و هشدار به مدیران ناکارآمد در استان و تهدید به برکناری آنها در شرایطی مطرح می‌شود که اخیراً نام او در مجامع رسانه ای استان اردبیل در ردیف تغییرات محتمل و جدی استاندار اردبیل مطرح و حتی گزینه جایگزین معاون سیاسی نیز در گمانه‌زنی‌ها مشخص شده است.    

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کارمندان و مددجویان بهزیستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
محض رضای پروردگار یک فکری هم به حال مدیر بهزیستی اردبیل و معاونان بکنید که برنامه ای برای بهبود وضعیت مددجویان و کارمندان ندارن
عبداله از گرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
چه کسی میتواند محبوب قلبها رو تغییر دهد
تابناک جان مشکلات تفکری خودت رو با مهندس نصیری اصلا نمیتونی کتمان کنی.
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
تابناک عزیز نکنه هم فکرهایتان در معرض تزلزل هستند که به قول خودت پیشدستی کرده ای؟؟؟ تغییر مدیریت یک اصل مسلم است و معاون سیاسی هم مستثنی از این قاعده نیست و نصیری هم اویزان پست نیست اگر دنبال پست بود با توجه به فعالیت سیاسی ایشان می توانستند پست بالاتری بگیرند . مطمئن باش ایشان نگران نیستند ولی به نظر می اید شما خودتان را باخته اید استرس برای سلامتی روان مضر است مواظب باش
عبداله از گرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
فقط مهندس نصیری
قلب پاک، تجربه ارزشمند، جانباز اعتدال گرا و مردمی
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
با سلام ، دوست عزیزم مهندس نصیری از پاک دستان و مجربین استان هستند و ایشان می تواند سرمایه خوبی برای استان باشند ولی متاسفانه جناح رقیب افراد فرصت طلب چشم دیدن ایشان را ندارند یکی همین وب سایت تابناک اردبیل .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار