استاندار اردبیل گفت:پیشنهاد می‌کنیم برای پل قدس نیز روزشماری تعریف شود و شهردار هر ماه گزارشی از روند اجرای پروژه را به همراه عملیات ساخت و فعال بودن کارگاه‌ها به مردم ارائه کند.
کد خبر: ۵۴۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 01 January 2018

 

تابناک اردبیل: اکبر بهنامجو در جریان بازدید از پروژه‌های عمران شهری در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان اردبیل در مرکز این استان زندگی می‌کنند ما وظیفه داریم تا بهترین امکانات رفاهی، فضای سبز، عبور و مرور راحت، ترافیک روان و گشت و گذار مفرح را برای هموطنانمان در این شهر فراهم کنیم.

وی با اشاره به بازدید خود از برخی پروژه‌های شهرداری که با تلاش مدیران و مجموعه دلسوزان شهرداری اردبیل در حال اجراست خاطرنشان کرد: با همتی مضاعف از سوی مجموعه شهرداری و پیمانکاران هدفگذاری‌مان این است تا با تامین منابع اعتباری پل قدس این پروژه تا پایان سال ۹۷ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل گستردگی اجرای پروژه پل قدس را با توجه به فازبندی آن و دامنه اجرایی این پروژه در بیش از ۳۲ هزار مترمربع محدوده اجرایی آن یادآور شد و گفت: هم اعتقاد شورا و هم شهرداری و هم مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی بر این است تا با توجه به اهمیت رینگ شهدا در روان‌سازی ترافیک هر چه سریعتر این پروژه جمع‌بندی شده و به بهره‌‌برداری برسد.

بهنامجو با قدردانی از تلاش شهرداری و پیمانکار این پروژه تصریح کرد: باید براساس فازبندی این پروژه را اجرایی و عملیاتی کنیم تا اسباب رضایت مردم فراهم آید.

استاندار اردبیل گفت: با تمام تلاش و پشتیبانی‌ها و به همت شهرداری و شورای شهر سعی می‌کنیم تا پل قدس به عنوان یک تقاطع سرنوشت‌ساز در حل مشکلات ترافیکی شهر اردبیل تا پایان سال ۹۷ تکمیل و به بهره‌‌برداری برسد.

وی به نصب روزشمار در پروژه راه‌آهن اردبیل از اردیبهشت ماه سال آینده اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنیم برای پل قدس نیز روزشماری تعریف شود و شهردار هر ماه گزارشی از روند اجرای پروژه را به همراه عملیات ساخت و فعال بودن کارگاه‌ها به مردم ارائه کند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل اضافه کرد: مردم از پروژه‌هایی که روند کندی داشته و دیر به مرحله بهره‌برداری می‌رسند دلخسته هستند در حالی که ما باید لذت بهره‌‌برداری از یک پروژه را با تکمل به موقع آن در کام مردم شیرین کنیم.

بهنامجو در ادامه سخنان خود به بازدید خود از مجتمع تفریحی، توریستی شورابیل به عنوان منطقه نمونه گردشگری با اجرای پروژه‌های متعدد در جذب گردشگران و توریسم اشاره کرد و افزود: کارهای خوبی در شورابیل اغاز شده که با به ثمر رسیدن آن توقف گردشگران در شهر اردبیل و حضورشان در این مجموعه افزایش خواهد یافت.

وی به تدارک امکانات متعدد در مجتمع شورابیل برای سرگرم کردن مردم و تدارک بهترین ایام فراغت برای هموطنان و گردشگران اشاره و بیان کرد: ما باید مدت ماندگاری گردشگران را در شهر اردبیل با احداث و تکمیل چنین پروژه‌هایی افزایش دهیم و سعی مان بر توانمندی اقتصادی و درآمدزایی در توسعه چنین مناطقی باشد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: راه‌اندازی رینگ پیاده‌روی در این مجموعه و احداث رینگ سواره و دیگر امکانات در مجموعه بزرگ گردشگری شورابیل در یک سال اخیر رضایت همشهریان را فراهم کرده و انقلابی در این مجموعه به وجود آورده که امیدواریم با تکمیل پروژه‌های در حال اجرا این روند سرعت و قوتی بیشتر به خود بگیرد.

بهنامجو اضافه کرد: شهرداری در کنار کارهای عمرانی و توسعه‌ای و توجه ویژه به تامین زیربناها کارهای خوبی را در حوزه فرهنگی نیز شروع کرده که قطعا تقویت این حوزه می‌تواند به افزایش آگاهی و همراهی مردم در صحنه‌های مختلف منجر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار