کد خبر: ۵۴۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 27 December 2017

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: به دنبال پیگیری‌های مستمر نمایندگان شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس، روستاهای ثمرین و اردیموسی به شهر تبدیل می‌شوند.

صدیف بدری اظهار داشت:با اخذ دستورات مربوطه از وزیرکشور و معاون سیاسی وی از زمان شروع به فعالیت مجلس دهم، روستاهای ثمرین که شامل مرکز بخش ثمرین در شهرستان اردبیل و اردیموسی که شامل مرکز بخش سبلان در شهرستان سرعین است به شهر تبدیل می‌شوند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده و در پی سفر هفته گذشته مدیر تقسیمات کشوری وزارت کشور به استان اردبیل، این تبدیل در آینده نزدیک و تا آخر سال صورت می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اتحاد و انسجام نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: تلاش برای تبدیل روستاهای خیارک، حور، آراللوی بزرگ و کوچک، نیارق و سوها به شهر نیز با جدیت ادامه دارد و امیدواریم با ادامه همین روند حامل خبرهای خوش برای مردم شریف این روستاها باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به دیدار روز اخیر مجمع با جبارزاده، معاون سیاسی وزیر کشور در محل وزارت کشور، از تعامل و همکاری این وزارتخانه با مجمع نمایندگان استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
منه نه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
اقای بدری لطفا روستای مرا هم به شهر تبذیل کنید چون بالای 15 خانوار جمعیت دارد .بابا بس کنید نیر و سرعین هم شد شهرستان با کدام قانون ، با کدام معیار و ضوابط
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
اخه ایرد موسی هنوز یک خیابان اسفالت نداره اونوقت تبدیل به شهر بشه که چی بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟کدوم اداره میاد اونجا دفتر باز کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟تنها مزیت اینکار رسیدن چند نفر فامیل و اشنا به سمتت های شهری و تبدیل شدن به رده مدیران هستش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار