کد خبر: ۵۳۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 16 December 2017
 
 

دکتر صادق حضرتی مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان به دلیل سانحه رانندگی در جاده اردبیل – سرچم دارفانی را وداع گفت.

این حادثه عصر جمعه در جاده سرچم به سمت سه راهی میانه و زنجان و به دلیل برخورد اتومیبل سواری حامل مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان با اتوبوس رخ داده است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل زمان تصادف را ساعت ۱۷ امروز جمعه عنوان کرد و افزود: این حادثه بعد از تونل شماره ۱۲ جاده سرچم به سمت زنجان اتفاق افتاده است.

سرهنگ حجت فتاحی با اشاره به علت این حادثه اضافه کرد: بررسی نشان می دهد که این حادثه به دلیل انحراف به چپ اتومبیل سواری – که رانندگی آن را دکتر حضرتی به عهده داشته – و تصادف از روبه رو با اتوبوس رخ داده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر فوت دکتر حضرتی یک نفر از سرنشینان و همراهان وی نیز مصدوم شده است، متذکر شد: مصدوم بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافته است.

فرمانده پلیس راه استان ادامه داد: در این حادثه هیچ یک از سرنشینان اتوبوس با مصدومیت و مشکل مواجه نشده اند.

فتاحی با توجه به شرایط جاده سرچم بویژه در بخش گردنه سرچم و بعد از تونل ۱۲ تاکید کرد که رانندگان در گذر از این جاده به خصوص در این فصل سال باید موارد ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند.

دکتر صادق حضرتی مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان پیش از این به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فعالیت می کرد.

 

 

درگذشت رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت بر اثر سانحه رانندگی

جزییات تصادف مرگبار رییس مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت

سرپرست اورژانس کشور در این باره اظهار کرد: در برخورد خودرو حامل دکتر حضرتی رییس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت با اتوبوس، در ساعت ۱۷:۴۰ امروز (جمعه) در جاده سرچم، میانه ، تونل ۱۲؛ متاسفانه ایشان در محل حادثه فوت شد.

وی افزود: در این حادثه همسر متوفی؛ نیز دچار مصدومیت و تروما شد که برای انجام اقدامات درمانی به اردبیل منتقل شد.

سرپرست اورژانس کشور گفت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درگذشت این همکار پر تلاش، مدیر و خدمت گزار صادق در حوزه بهداشت را به بازماندگان آن مرحوم و همکاران حوزه بهداشت تسلیت و تعزیت عرض می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار