مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مورد حادثه شب گذشته بیمارستان امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۵۳۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 15 December 2017

مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به محض اطلاع همکاران بیمارستان امام مبنى بر ضرب و شتم یکى از همکاران پرستار کادر تریاژ بیمارستان امام توسط یکى از همراهان بیمار، بلافاصله به دستور ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان، مدیریت درمان دانشگاه در معیت اداره پرستاری و حراست دانشگاه با حضور در محل ضمن دلجویی، هماهنگی های لازم برای اقدامات درمانی همکار عزیز و نیز پیگیری های قضایی انجام گرفته است.

همکار پرستار آسیب دیده از ناحیه سر و بینی دچار ضرب و جرح و شکستگی بینی قرار گرفته بود که بلافاصله در اتاق عمل اقدامات لازم انجام شد.

وی جزو یکى از بهترین و با اخلاق ترین پرسنل بیمارستان است و قطعا نسبت به احقاق حق وی و نیز جایگاه رفیع پرسنل درمان که متاسفانه علی رغم بی مهری ها همواره اولویت خود را به خدمت و درمان بیماران اختصاص داده اند اقدام قاطع خواهد شد.

در این موضوع هم بلافاصله با هماهنگی های بعمل آمده با مسوولان قضایی و پلیس پرونده برای مهاجم تشکیل و نامبرده بازداشت و گزارشات مربوطه هم جهت اقدامات بعدی تشکیل شد.

هر گونه اخلال در امر درمان بیماران و لو به هر بهانه ای و نیز ایراد آسیب و اهانت به پرسنل ارایه دهنده خدمت درمانی جرم محسوب می شود و انشالله با حمایت های حقوقی موضوع تا حصول نتیجه پیگری خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار