فرمانده انتظامی اردبیل:
سردار حسین عبدی با تاکید به اینکه در حد واسط سال های ۸۵ تا ۹۵ تصادفات جاده ای استان با ۴۶ درصد کاهش همراه است، اضافه کرد: در واقع تعداد متوفیان ۱۲۳ نفر کاهش یافته اما همچنان کاهش تلفات مورد تاکید است.
کد خبر: ۵۳۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 11 December 2017

به گزارش تابناک اردبیل، سردار حسین عبدی گفت: در یک دهه گذشته توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای در این استان متناسب با رشد ترافیک نبوده است.وی تصریح کرد: با وجود افزایش خودروها و ترددها در محورهای مواصلاتی استان، زیرساخت های راه توسعه برابر با میزان افزایش ترافیک ندارد.

وی افزود: به عنوان مثال در شمال استان با وجود اینکه تردد ها افزایش یافته است، با جاده های باریک مواجه هستیم که ایمنی تردد را دچار مشکل ساخته است.

فرمانده انتظامی استان متذکر شد: در چنین وضعیتی ما نیازمند آموزش و فرهنگ سازی شهروندان هستیم تا بتوانیم از سطح تصادفات بکاهیم.

وی با اذعان به اینکه در سه سال گذشته بیشترین میزان کاهش تصادفات جاده ای را شاهد بودیم، اضافه کرد: نیروی انتظامی با ارتباط تنگاتنگ با دستگاه های خدمات رسان کاهش تصادفات را دنبال می کند.

به گفته فرمانده انتظامی استان از جمله طرح های کاهش تصادفات، طرح زمستانی جاده ها است که با بسیج تمامی ظرفیت ها به دنبال ایمن سازی محورهای مواصلاتی است.

عبدی با یادآوری کاهش شش درصدی تصادفات جاده ای در طرح زمستانی سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۴ اضافه کرد: کاهش مداوم تصادفات همچنان دنبال می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار