به دنبال انتشار مصاحبه حکومت جعلی قره باغ؛
امام جمعه اردبیل در واکنش و اعتراض به اقدام یکی از روزنامه ها برای رسمیت بخشی به حکومت جعلی قره باغ، این رفتار را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۳۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 09 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام سیدحسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل با انتقاد از مصاحبه یک روزنامه غیردولتی کثیرالانتشار با وزیر خارجه حکومت جعلی، خودخوانده و غاصب قره باغ متذکر شد: از اینکه این روزنامه ادعاهای باطل فرد جعلی را در دنیا مطرح کرده و در همین حد به آنها رسمیت داده، شدیداً معترض بوده و آن را محکوم می کنیم.
 
عاملی بیان داشت: از اینکه وزارت خارجه اینگونه به تخریب رابطه دو کشور ایران و آذربایجان بی توجه است اعتراض داریم. حکومت خودخوانده قره باغ را غیر از ارمنستان هیچ دولتی به رسمیت نشناخته و عضو کشورهای سازمان ملل نیست و چنین حکومتی نباید مجال تبلیغ پیدا کند.
 
وی ادامه داد: این شخص که خود را وزیر خارجه قره باغ می نامد، یک مجرم واقعی است و برای یک روزنامه بی اعتباری بالاتر از این نمی شود که با یک مجرم مصاحبه کند.
 
به گزارش تابناک اردبیل، روزنامه مورداشاره نماینده ولی فقیه در استان اردبیل که با وزیر خارجه حکومت جعلی قره باغ مصاحبه کرده، به عنوان پایگاه شناخته شده و تریبون بخش مهمی از اصلاح طلبان است.
 
باید منتظر ماند و دید که هیئت نظارت بر مطبوعات چگونه با این روزنامه برخورد خواهد کرد و آیا به یک تذکر بسنده می کند یا پرونده آن را برای رسیدگی به دادگاه ارجاع خواهد کرد. 

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار