تابناک اردبیل گزارش می دهد؛
نمازگزاران اردبیلی در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۵۳۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 08 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، مردم ولایی استان اردبیل در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.
"مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از شعارهای امروز نمازگزاران بود.

راهپیمایی نمازگزاران اصلاندوزی در محکومیت انتخاب قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

در این راهپیمایی جمع کثیری از مردم،خانواده های شهدا و جانبازان،بسیجیان،فرماندهان نظامی و انتظامی،مسئولان و روحانیون حضور داشتند.

مردم ولایتمدار شهر مرزی اصلاندوز مغان ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه همزمان با سراسر کشور با محکومیت شدید اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام به‌ رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی راهپیمایی ضد آمریکایی ــ صهیونیستی برگزار کردند.

 نمازگزاران نیری تصمیم ترامپ درباره قدس اشغالی را محکوم کردند

راهپیمایان نیری نیز با سر دادن شعارهایی  همچون " فلسطین آزاد خواهد شد"، " القدس لنا"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" توقف سریع توطئه جدید علیه فلسطین را خواستار شدند.

 
تظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی مردم پارس آباد

نمازگزاران پارس آبادي هم در محکومیت اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتخت این رژیم از تل‌آویو به بیت‌المقدس راهپیمایی کردند.

راهپیمایان پارس آبادي در حالیکه پلاکاردهایی با مضمون حمایت از فلسطین و تاکید بر راه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس در دست داشتند، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و به این وسیله انزجار خود را از تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند.

مشت‌های گره کرده مرزداران بیله سواری در محکومیت انتخاب قدس به‌ پایتختی اسرائیل

نمازگزاران با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" این اقدام را فتنه‌ای بزرگ علیه امت اسلامی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین اعلام کردند.

به آتش زدن آدمک نتانیاهو و پرچم آمریکا و اسراییل توسط نمازگزاران بخش پایانی این راهپیمایی بود.

مردم سرعین نیز در محکومیت اظهارات ترامپ فریاد مرگ برا آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار