رئیس اداره اوقاف شهرستان اردبیل:
رئیس اداره اوقاف شهرستان اردبیل گفت: به دنبال ترویج فرهنگ وقف، یک قطعه زمین با مساحت ۴۵۵ مترمربع با ارزش ۲۵ میلیارد ریال توسط یک واقف خیراندیش در اردبیل وقف شد.
کد خبر: ۵۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹ 07 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، بهروز خدایی ظهر امروز در جلسه بررسی ثبت موقوفات جدید در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به ترویج فرهنگ وقف در جامعه نیاز است نهادینه شود که به همین منظور نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب هستیم تا شاهد ترویج و تبلیغ گسترده فرهنگ حسنه وقف در جامعه باشیم.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ وقف یک قطعه زمین  با مساحت 455 مترمربع با ارزش 25 میلیارد ریال توسط یک واقف خیراندیش به نام محمد رضاپور با حضور در محل اداره اوقاف شهرستان اردبیل وقف شده است که این یک اقدام بسیار ارزشمند است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان اردبیل هدف واقف از انجام این اقدام خداپسندانه را ساخت حسینیه برای برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی، روضه‌خوانی، برپایی جلسات قرآن و قرائت نهج‌البلاغه و برگزاری برنامه‌های مختلفدر ایام  و مناسبت‌های مختلف عنوان کرد.

خدایی اظهار کرد: امسال با تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان صورت گرفته، شاهد افزایش وقف‌های جدید در سطح استان اردبیل هستیم که برای تداوم  واستمرار این امر در تلاش هستیم تا با برنامه‌های تبلیغی و ترویجی در قالب‌های مختلف این فرهنگ حسنه را بیش از این در سطح استان نهادینه کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی‌ لازم در ارتباط با تفاوت‌ وقف با دیگر صدقات شود تا مردم از ارزش و ماندگاری این سنت و فرهنگ حسنه آگاه باشند چراکه ماندگاری وقف زمان و مکان ندارد بلکه سالیان سال ادامه دار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار