کاهش 15 درجه‌ای دما
برف و سرما اغلب مناطق استان اردبیل را در برگرفته و موجب تعطیلی مدارس و دانشگاهها و لغو پروازها شد.
کد خبر: ۵۳۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 07 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از هواشناسی استان اردبیل ، بیشترین بارش برف در مشگین شهر و گرمی بوده و ارتفاع آن به بیش از 10 سانتیمتر رسیده است ضمن اینکه هم اکنون بارش برف همراه با وزش باد شدید در اردبیل و همچنین در شهرستان های نیر، نمین ، سرعین و خلخال ادامه دارد.

در شهرهای شمالی و گرمسیری استان از جمله پارس آباد و بیله سوار مغان نیز بارش باران گزارش شده و میزان بارش در بیله سوار تا صبح پنجشنبه به 12 میلیمتر رسیده است.

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که در اغلب جاده های استان بارش برف در جریان بوده و راهها لغزنده وبرفی می باشد.

این مرکز از رانندگانی که قصد تردد در جاده های استان را دارند خواست تا تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

همچنین بارش برف همراه با کولاک راه های ارتباطی برخی روستاهای استان را نیز مسدود کرده است

بر اساس پیش بینی هواشناسی ، این وضعیت آب و هوایی در استان تا روز جمعه حاکم بوده و با گذر تدریجی آن دمای هوا در به صورت ملموس کاهش خواهد یافت.

تعطیلی کلاس های درس دانشگاه آزاد استان اردبیل

دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اعلام کرد که به دلیل برودت هوا و بارش سنگین برف، کلیه کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و گرمی امروز پنجشنبه و فردا جمعه تعطیل است.

کلیه کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد مشگین‌شهر و مرکز لاهرود نیز امروز تعطیل است.

لغو دو پرواز به فرودگاه اردبیل

برپایه ای ن گزارش، قرار بود امروز (پنجشنبه) 2 پرواز از فرودگاه اردبیل در مسیر تهران - اردبیل و بالعکس انجام شود که به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار