مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:
محبوب حیدری گفت: با وجود مشکلات منابع مالی و بدهی ۱۵۰ میلیارد تومانی به پیمانکاران اجازه ندادیم هیچ یک از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در سطح استان تعطیل شود.
کد خبر: ۵۳۳۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱ 04 December 2017

محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های راه سازی بخش خورش رستم خلخال اظهار داشت: با وجود مشکلات منابع مالی و بدهی ۱۵۰ میلیارد تومانی به پیمانکاران نگذاشتیم هیچ یک از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در سطح استان تعطیل شود.

وی گفت: بهسازی محور هشجین – سرچم به طول ۱۳کیلومتر بوده که ۱۱٫۵ کیلومتر از مطالعات مسیر انجام شده و پیمانکار انتخاب و مبلغ ۷٫۵ میلیارد تومان با پیمانکار پروژه عقد قرارداد گردیده است و در ۱٫۵ کیلومتر باقیمانده آن حذف پیچ بسیار خطرناک رفع شده و آسفالت لایه نخست انجام و سال آینده لایه دوم را اجرا می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در این پروژه ۳٫۵ کیلومتر از مسیر را به خاطر شیب بالای ۸ تا ۱۳ درصد واریانت دادیم و بقیه مسیر بهسازی و تعریض می شود.

حیدری با اشاره به اعتبارات پروژه افزود: اعتبارات زیرسازی بهسازی محور هشجین – سرچم از محل استانی و روکش آسفالت از منابع ملی است و امیدواریم فرمانداری شهرستان خلخال در اعتبارات سال بعد به پروژه‌های راه و شهرسازی نظر ویژه داشته باشند.

وی تصریح کرد: محور برندق – جعفرآباد شهرستان خلخال به طول ۱۷ کیلومتر بوده که ۶٫۵ کیلومتر بهسازی و آسفالت شده و در ۱۰٫۵کیلومتر باقیمانده پیمانکار انتخاب شده و زیرسازی و پل سازی به اتمام رسیده و آسفالت این پروژه در صورت تامین اعتبارات لازم در سال آینده به اتمام خواهد رسید که هرچه زیرسازی بیشتر از اعتبارات استانی انجام دهیم به همان اندازه می‌توانیم منابع بیشتری را از اعتبارت ملی برای روکش‌‌های آسفالتی بیاوریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد پروژه کلور – درام گفت: در این پروژه ۲ تا پل خاص داریم که برآورد اولیه آن را تهیه کردیم و به زودی پیمانکار را انتخاب کرده و در کنار این دو پل یک مورد مناقصه به مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال در قطعه نخست گذاشتیم که به زودی پیمانکار آن انتخاب خواهد شد و پیمانکاری که در این پروژه فعال بوده با وجود نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال طلب همچنان به کارش در این پروژه با جدیت ادامه می‌دهد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
مگر در اردبیل پروژه ای داریم تا تعطیل هم شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار