مدیر نمایندگی ستاد دیه اردبیل:
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از آزاد سازی ۲۵۴ زندانی جرایم غیر عمد و مالی در این استان طی هشت ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۳۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 03 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، کریم الله محبوبی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در زندان اردبیل تصریح کرد: میزان محکومیت مالی این زندانیان ۱۵ میلیارد و ۷۹۶ میلیون تومان است.

وی افزود: از کل زندانیان جرایم غیر عمد هفت نفر زن و ۲۴۷ نفر مرد بوده و با کمک خیرین و مساعدت ستاد دیه زمینه بازگشت این افراد به آغوش خانواده فراهم شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان متذکر شد: بخشی از بدهی زندانیان یعنی نزدیک به چهار میلیارد تومان با گذشت شکات تامین شده و این بیانگر روحیه انسان دوستی در بین شهروندان اردبیلی است.

به گفته محبوبی مابقی بدهی زندانیان یا از طریق خود زندانی تامین شده و یا تسهیلاتی از سوی بانک ها پرداخت شده است؛ در عین حال ستاد دیه استان و کشور نیز مساعدت کرده اند.

وی با اذعان به اینکه  در ماه های محرم و صفر ۳۴ زندانی مالی به همت خیرین آزاد شدند، اضافه کرد: به دلیل اینکه زندانیان مالی بزهکار نبوده و به دلیل شرایط بد مالی زندانی شده اند، ستاد دیه آزاد سازی زندانیان نیازمند را در دستور کار دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار