امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: شهرداران باید به موضوع فرهنگ مردم توجه جدی و در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند چرا که فرهنگ مردم در کاهش معضلات اجتماعی موثر است.
کد خبر: ۵۳۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 30 November 2017

دیدار با ایت الله عاملی

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با شهردار جدید خلخال اظهار داشت: شهرداران باید به موضوع فرهنگ مردم توجه جدی و در این زمینه سرمایه گذاری کنند چرا که فرهنگ مردم در کاهش معضلات اجتماعی موثر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه شهرداران در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها عضو هستند بر پر رنگ شدن حضور و نقش شهرداران در برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.

عاملی با اشاره به پائین بودن سرانه فضای سبز در کشور و استان بر برنامه‌ریزی شهرداری‌ها برای توسعه فضای سبز تاکید کرد و گفت: شخصا حاضر هستم در برنامه‌های درختکاری و توسعه فضای سبز مشارکت کنم.

امام جمعه اردبیل اظهار دکرد: شهرداران استقلال خود را حفظ کنند و نباید به کسی باج دهند و شهرداران  نباید خود را درگیر امورات ریز کنند.

عاملی افزود: باید با جلب مشارکت بخش خصوصی جرات پرداختن به طرح های بزرگ و عام‌المنفعه که درآمدزایی داشته باشد را با همت بلند در خود ایجاد کنید.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: استاندار اردبیل علاقه‌مند به حل مشکلات استان به ویژه خلخال است و اشرافیتی که به کارهای عمرانی دارد در حل مشکلات این شهرستان موثر خواهند بود.

عاملی بر پرهیز از بزرگ‌نمائی‌های بی مورد اقدامات تاکید و تصریح کرد: مردم عملکردها را می‌بینند و نیازی به نصب بنر و پوستر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از عملکرد شهردار سابق خلخال قدردانی و برای شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: انتخاب شهردار زن نخستین تجربه استان است و  موفقیت شما، تاثیر به‌سزائی در انتخاب  های بعدی برای انتصاب مدیران زن خواهد داشت.

در این دیدار فاطمه جوادی شهردار  خلخال نیز گزارشی از برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خود برای توسعه و پیشرفت شهر خلخال ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار