رئیس هیئت فوتبال اردبیل:
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: باتوجه به زیرساختهای فوتبال استان اردبیل آکادمی فوتبال در مرکز این استان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 30 November 2017
فوتبال اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، صمد نوتاش در جلسه شورای آکادمی هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: درخواست راه‌اندازی آکادمی فوتبال در اردبیل به فدراسیون فوتبال ارائه شده بود که با بازدیدی که نماینده فدراسیون فوتبال از زیرساختهای فوتبال اردبیل داشت قرار بر این شد تا هرچه زودتر در مرکز اردبیل آکادمی فوتبال راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی آکادمی فوتبال در اردبیل برنامه‌ریزی دانش‌بنیان برای توسعه فوتبال اردبیل انجام می‌شود، افزود: توسعه و رشد فوتبال نیازمند بکارگیری برنامه‌های علمی است که در این زمینه آکادمی فوتبال این امر را تحقق می‌بخشد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: با راه‌اندازی آکادمی فوتبال در اردبیل ساختارهای آموزشی، فنی و پژوهشی ایجاد می‌شود که این امر می‌تواند نقش بسزایی در توسعه فوتبال استان اردبیل داشته باشد.

نوتاش تصریح کرد: راه‌اندازی آکادمی فوتبال در استان اردبیل دستاوردهای بسیاری در بر خواهد داشت که از جمله آنها استعدادیابی فوتبال پایه براساس روشهای علمی و آموزش اصولی است که این امر می‌تواند بسیار در رشد فوتبال پایه تاثیرگذار باشد.

وی همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال در اردبیل را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در این زمینه تعامل خوبی بین فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اردبیل برقرار است که در آینده شاهد رشد و توسعه فوتبال اردبیل با راه‌اندازی آکادمی فوتبال می‌شویم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از دیگر دستاوردهای راه‌اندازی آکادمی فوتبال در اردبیل را ارائه مشاوره تخصصی فوتبال به مدارس فوتبال و باشگاهها عنوان کرد و گفت: همچنین نرم‌افزارهای آموزشی، تربیت و تامین نیروهای تخصصی فوتبال و استانداردسازی زیرساختها مبنای کار قرار می‌گیرد که این امر بسیار حائز اهمیت در رشد فوتبال پایه در اردبیل است.

زیرساختهای راه‌اندازی آکادمی فوتبال در اردبیل وجود دارد‌

نماینده فدراسیون فوتبال گفت: در حال‌حاضر باتوجه به بازدیدهایی که از زیرساختهای فوتبال استان اردبیل شد شرایط راه‌اندازی آکادمی فوتبال در این استان مهیا است.

‌احسان میرزاده اظهار داشت: امروز بازدیدی از زیرساختهای فوتبال استان اردبیل صورت گرفت که باتوجه به نتایج این بازدیدها زیرساختهای راه‌اندازی آکادمی فوتبال در مرکز اردبیل وجود دارد.

وی با اشاره به بازدید امروز از ورزشگاه علی دایی اردبیل،‌ ورزشگاه تختی، پایگاه قهرمانی و پایگاه استعدادیابی و سالن شهید آسمانی و رضازاده اردبیل افزود: استان اردبیل در بخش زیرساختهای ورزشی فوتبال شرایط خوبی دارد که انتظار می‌رود آکادمی فوتبال با همکاری فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان راه‌اندازی شود.

نماینده فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باتوجه به زمین چمن مصنوعی که در ورزشگاه علی دایی اردبیل وجود دارد میزبانی مسابقات فوتبال در اردبیل دور از دسترس نیست و انتظار می‌رود در آینده شاهد برگزاری رویدادهای بزرگ فوتبال در اردبیل باشیم.

میرزاده از مجهز بودن ورزشگاه رضازاده اردبیل خبر داد و گفت: این ورزشگاه یکی از سالنهای استاندارد کشورمان است که می‌توان مسابقات سالنی از جمله فوتسال را در رده‌های ملی و بین‌المللی در این سالن برگزار کرد.

وی بیان کرد: هیئت فوتبال استان اردبیل اعضا و شورای آکادمی فوتبال را تشکیل داده است و استقبال هیئت فوتبال استان اردبیل برای راه‌اندازی آکادمی فوتبال بسیار خوب است که این امر می‌تواند رشد و توسعه فوتبال اردبیل را سبب شود.

نماینده فدراسیون فوتبال افزود: فوتبال اردبیل ظرفیتهای بسیار خوبی دارد که در این زمینه هیئت فوتبال استان اردبیل نیز تلاشهای بسیار خوبی انجام داده که قابل تقدیر و قدردانی است که انتظار می‌رود با راه‌اندازی آکادمی فوتبال استعدادیابی فوتبال پایه در اردبیل به صورت تخصصی و علمی باشد که این امر می‌تواند در رشد فوتبال پایه در اردبیل نیز موثر واقع شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار