مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از اعزام ۲ هزار مددجوی اردبیلی به سفرهای زیارتی در هفت ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 26 November 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حسین دشتی ظهر امروز در جلسه تشریح اعزام مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی و اردویی در اردبیل اظهار داشت: کمیته امداد استان اردبیل در رویکرد جدید خود به دنبال تعمیق باروهای دینی و ارتقای اعتقاد خانواد‌های تحت پوشش است که به همین دلیل این مجموعه توجه ویژه‌ای به ارائه آموزه‌های قرآنی و دینی به خانوار تحت حمایت دارد تا از این طریق بیش از پیش از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین آن ها جلوگیری شود.

وی افزود: نزدیک به 30 سرفصل خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌شود و از دیگر خدمات در این قالب نیز می‌توان به برگزاری اردو و طرح‌های زیارتی اشاره کرد که توسط خیران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری برای افراد تحت پوشش در نظرگرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های اخیر توسط موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) حدود 450 نفر از افراد واجد شرایط و بالای 50 سال برای نخستین بار در قالب کاروان شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند و چهار روز در این شهر اقامت داشتند.

دشتی از ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خبر داد و بیان کرد: در هفت ماهه نخست امسال برای 2 هزار نفر برنامه‌ اردویی اجرا شد که عمدتا این برنامه‌ها سفر به مشهد و قم  بوده و 242 نفر نیز  به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با بیان اینکه طرح «شوق زیارت» با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند اجرا می‌شود، افزود: با مشارکت گسترده خیران در این طرح، می‌توانیم مددجویان بیشتری را به مشهد مقدس اعزام کنیم تا آن ها برای نخستین بار رهسپار حرم رضوی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار