شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: فراخوان طراحی و اجرای میدان "خبرنگار" در اردبیل به زودی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۵۲۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵ 21 November 2017
شهردار اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان عصر امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل اظهار داشت: نقش و جایگاه ویژه رسانه‌ها و مطبوعات در ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه حائز اهمیت بسیار است و با توجه به این که اساس روابط بین شهرداری اردبیل و جامعه مطبوعات و رسانه  مبتنی بر همکاری و همراهی است به همین دلیل باید اهمیت ویژه‌ای به این مسئله داده شود.

شهردار اردبیل با بیان این که تمام تلاش ما بر این است که با افزایش این تعاملات, به سمت داشتن شهری مردم‌محور و شهروندمحور حرکت کنیم تصریح کرد: مطالبات مطبوعات از شهرداری اردبیل به صورت چند مرحله و طی آذر و دی ماه پرداخت می‌شود و با حفظ مکان فعلی برای احداث میدان خبرنگار, تعاملات لازم بین خانه مطبوعات استان و روابط عمومی شهرداری اردبیل درخصوص مکان‌یابی بهتر انجام و در اسرع وقت نسبت به نهایی کردن آن اقدام می‌شود.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: روابط عمومی شهرداری اردبیل نسبت به انتشار فراخوان عمومی برای طراحی و ساخت اِلمان میدان خبرنگار اقدام کند و نشریات استان به صورت سالانه مجلد و سازماندهی شده و برای کارهای تحقیقاتی در اختیار مردم و دانشجویان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اقدامات و مکاتبات حقوقی و قانونی لازم از سوی خانه مطبوعات استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای ساخت "کافه فرهنگی خبر و رسانه" در محل حیاط خانه انجام می‌شود و پس از کسب مجوزهای لازم, شهرداری اردبیل کلیه هزینه‌ها و اجرائیات احداث و تجهیز کافه فرهنگی خبر و رسانه را متقبل می‌شود.

شهردار اردبیل افزود: به منظور جلوگیری از نابودی و از بین رفتن نشریات قدیمی موجود در خانه مطبوعات استان, این نشریات به صورت امانت به موزه شهرداری اردبیل واگذار شود تا در معرض دید مردم قرار گیرد.

وی گفت: با همکاری روابط عمومی شهرداری اردبیل و مطبوعات استان به تعداد حداقل 50 نسخه از نشریات منتشر شده به صورت رایگان در اختیار روابط عمومی قرار می‌گیرد تا در اتوبوس‌های داخل و خارج شهری, کافه‌های کتاب و مراکز فرهنگی عمومی به صورت رایگان در معرض دید و مطالعه مردم قرار داده شود.

در این دیدار هادی صباغی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اردبیل نیز به بیان مسائل بین جامعه رسانه و مطبوعات استان پرداخت و اظهار کرد: وضعیت ساخت و تحویل میدان خبرنگار, مطالبات مطبوعات استان از شهرداری اردبیل و ساخت کافه فرهنگی خبر و رسانه در محل حیاط خانه مطبوعات مبنای کار قرار داده شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار