کد خبر: ۵۲۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 20 November 2017


وزارت صنعت، معدن و تجارت با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود، انتصاب «محسن قاسم جهرودی» به سمت مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا را تایید کرد.

به گزارش ایرنا، در این خبر به نقل از «علیرضا بادکوبه» عضو هیات مدیره سایپا اعلام شده است: با تصویب هیات مدیره این گروه خودروسازی، محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد.

برپایه این گزارش، جهرودی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه امیرکبیر است که پیش از این در ایساکو (شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو) و ساپکو (شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو ) سابقه مدیریت داشته است و مدیرعاملی شرکت های ریخته گری آلومینیم و یاتاقان بوش را نیز در کارنامه خود دارد.

جهرودی آشنا به فضای خودروسازی کشور است و انتظار می رود که بتواند در ارتقای کیفی محصولات، رضایت مشتریان و بهره گیری از فناوری‌های روز خودروسازی با همدلی هزاران کارشناس و کارگر این مجموعه خودروسازی مؤثر واقع شود.

پیش از این «مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا بوده است.

بازگرداندن شرکت کیا به ایران و عقد تفاهم‌ نامه همکاری مشترک با شرکت خودروسازی فرانسه و عرضه محصولات جدید از جمله اقدام های انجام شده جمالی طی نزدیک به دو سال و نیم فعالیتش در راس گروه سایپا بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار