رئیس شورای شهر اردبیل:
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در حال‌ حاضر شهرداری اردبیل با بحران مالی روبه‌رو است.
کد خبر: ۵۲۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 14 November 2017
به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا پوستی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های شهری اردبیل اظهار داشت: در حال‌حاضر تنها مشکل اصلی شهرداری اردبیل نبود بودجه کافی است که این نهاد در ارتباط با اجرای پروژه‌های خود با بحران مالی روبه‌رو است که نیاز است تا برای اجرا و اتمام عملیات طرحهای عمرانی و شهر به فکر تزریق اعتبارات باشیم.

وی با بیان اینکه امسال پروژه‌های متعدد و گسترده‌‌ای در سطح شهر انجام شده است افزود: توسعه خدمات شهری در تمامی شهرداریهای کشور مدنظر است و هدف اصلی شهرداری اردبیل نیز در این زمینه افزایش بیش از پیش خدمات شهری و عمران و آبادانی مناطق مختلف شهر اردبیل است که دراین زمینه مناطق محروم نیز در اولویت هستند.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای امسال در تمام زمینه‌ها اقدامات خوبی در سطح شهر اردبیل انجام گرفته است و امیدواریم با برنامه‌ریزیهای صورت گرفته و با اهتمام جدی اعضای شورا و شهرداری اردبیل بتوانیم همچون سال گذشته برنامه دقیقی برای چگونگی انجام هرچه بهتر و سریعتر این پروژه‌ها در سال جاری و سالهای آتی داشته باشیم چرا که شهر اردبیل ظرفیتهای بسیاری در حوزه عمران و آبادانی دارد.

پوستی با اشاره به اینکه مسئله اصلی شهر و شهرداری مسئله بودجه است گفت: نه تنها در شهرداری اردبیل بلکه تمام شهرداریهای کشور با بحران مالی مواجه هستند و در این زمینه نیاز است تا دولت و نمایندگان مردم در مجلس پیگیر تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی به شهرهای مختلف و همچنین شهر اردبیل باشند.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه پل قدس در سطح شهر اردبیل توانست نقش موثری تا به اینجای کار در کاهش بار ترافیک در منطقه داشته باشد که امید می‌رود تا با اتمام و بهره‌‌برداری کامل از آن شاهد ترافیک روان در نقطه مدنظر باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: نیاز است تا به منظور دست یابی به توسعه شهری در سطح گسترده توجه به مناطق محروم و دورافتاده در دستور کار شهرداری اردبیل قرار گیرد که در این زمینه شورای شهر نیز آماده ارائه هرگونه مشاوره و تعامل با شهرداری اردبیل است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار