کد خبر: ۵۲۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 14 November 2017
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرخپوشان پایتخت در روز‌های اخیر با حاشیه‌های مختلفی مواجه هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است که  تحویل ندادن پیراهن بعد از هر بازی برای بازیکنان پرسپولیس دردسر ساز شده است.

ماجرا از این قرار است که مسئولان پرسپولیس به علت اینکه بازیکنان قبل از هر بازی پیراهن خود را تحویل مسئول تدارکات نمی‌دهند با جریمه‌های میلیونی مواجه می‌شوند.

نکته قابل توجه این است که مبلغ جریمه بازیکنان با مبلغی که برای خرید لباس هزینه می‌شود همخوانی ندارد.  پیراهن اورجینال پرسپولیس در نمایندگی یکی از برند‌های معروف ۳۰۰ هزار تومان است که با تخفیف ۵۰ هزار تومانی می‌شود لباس‌ها را ۲۵۰ هزار تومان خرید.

در حال حاضر باشگاه‌ها پیراهن‌های خود را از برند‌های معروف دریافت می‌کنند که پرسپولیس هم از این موضوع مستثنا نیست. البته با توجه به اینکه هزینه خرید این پیراهن‌ها گران برای باشگاه‌ها تمام می‌شود، براین اساس باشگاه پرسپولیس بعد از ۵ بازی، پیراهن‌ها را از بازیکنان دریافت می‌کند، اما بازیکنان فصل گذشته پیراهن‌های خود را تحویل تدارکات تیم ندادند و همین موضوع  باعث شد که باشگاه برای هر بازی پیراهن جدیدی از برند معروف خریداری کند.

به هر حال جریمه میلیونی برای بازیکنان گران تمام شده است که آن‌ها دست به اعتراض زدند، اما در باشگاه پرسپولیس کسی نیست تا این موضوع را شفاف سازی کند که چرا بازیکنان باید مبلغ بالایی برای تحویل ندادن پیراهن‌های خود جریمه می‌شوند؟

سرخپوشان پایتخت در روز‌های گذشته به علت برتن نکردن پیراهن با تبلیغ حامی مالی و اعتصابشان به علت پرداخت نشدن مطالباتشان جریمه شدند، اما اکنون به علت تحویل ندادن لباس‌های خود با جریمه میلیونی روبرو می‌شوند که در نوع خود جالب توجه است.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حال حاضر صحبتی درباره این موضوع نمی‌کنیم و در روز‌های آینده درباره جریمه بازیکنان شفاف سازی می‌کنیم تا همگان از این موضوع مطلع شوند.

انتهای پیام/

علت جریمه میلیونی بازیکنان پرسپولیس مشخص شد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار