محمد رضا سرداری:
محمدرضا سرداری، اکبر بهنام جو را نماینده واقعی تفکر دولت روحانی توصیف کرد و از او خواست برای شکستن تفکر انحصارطلبانه در استان تلاش کند.
کد خبر: ۵۱۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 01 November 2017
به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام محمد رضا سرداری سیار از چهره های سرشناس اصلاح طلبان استان و عضو لیست موردحمایت اصلاح طلبان در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در یادداشتی کوتاه نوشت: انتصاب شایسته جناب آقای مهندس بهنام‌جو از سوی هیأت محترم دولت به سمت استانداری اردبیل بر مردم شریف استان و هیأت محترم دولت مبارک باد.
 
مطمئنا این تغییر در مقام عالی اجرایی استان، رفتن آقای دکتر خدابخش به آذربایجان شرقی و انتصاب آقای مهندس بهنام‌جو به سمت استانداری اردبیل را به فال نیک گرفته و از باب عمل به آیه شریفه 106 سوره بقره: « هر حکمی را نسخ کنیم ... بهتر از آن یا همانند آن را می‌آوریم» چه خوب اطاعت و پیروی کردنی است که از سوی هیأت محترم دولت صورت گرفته، وچه خوب تشبیه کردنی است به شعر زیبا و شیرینی که در رفتن ماه مبارک رمضان و آمدن عید سعید فطر سروده شده است : «عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت/ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت» 
 
إن‌شاءالله بر اساس شناختی که از ایشان داریم و اطلاعات جامعی که از استان و مردم فهیم آن دارند، قدوم پر خیر و برکت ایشان کارهای انجام شده از زمان آقای دکتر خدابخش را تداوم بخشیده و منشاء تحوّلی اساسی و ملموس در خدمت‌رسانی به مردم شریف استان در همه زمینه‌ها با همگرایی و انسجام ملی و شکستن تفکر انحصارطلبانه در برخی کوته‌فکران و با حفظ روحیه وحدت و یکپارچگی کلیه خدمتگزاران صدیق به‌ویژه حامیان دولت در عرصه خدمت بوده باشند. 
 
عهد و پیمان بسته‌ایم که نماینده شایسته دولت را یاری کنیم... هستیم بر آن عهد که بستیم.
 
به گزارش تابناک اردبیل، محمدرضا سرداری در حالی مواضع خود را به انتصاب بهنام جو مطرح کرد که اصلاً اشاره ای به مجموعه تحرکات مجمع نمایندگان استان برای به کرسی نشاندن خواسته هایشان بر انتخاب این گزینه به سمت استانداری اردبیل نداشت و سعی کرد این تلاش ها را نایدیده انگارد، امری مسلم که امروزه در افکار عمومی استان به عنوان دلیل موثر در انتخاب استاندار جدید تلقی شده و نمایندگان استان آن را جزو افتخارات خود می دانند. 
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
خواهش میکنیم همان طور که امام جمعه محترم هم درخواست نمودند برای پیشرفت استان از مدیران و افراد لایق استفاده کنین خصوصا برای بهزیستی استان که از 25 سال پیش معاونانش تغییر نکرده و مدیر کل بسیار بسیار ضعیف و ناتوانی داره
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
تفکر انحصار را مگر کسانی غیر از همقطران ستادی شما ایجاد کرده اند ؟ شما ودوستانتان این تفکر دوقطبی خودی وغیر خودی را به حدی افراطی کردید که دی جی هم از دست استاندار سابق حکم مسيوليت گرفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار