تابناک‌اردبیل گزارش می‌کند
نماینده جوان اردبیل در مجلس شورای اسلامی بار دیگر به دلیل مراعات نکردن قواعد پارلمان، نامش در تریبون علنی مجلس قرائت شد.
کد خبر: ۵۱۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 01 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، متاسفانه آنچه که همواره به عنوان یکی از نقاط ضعف و تاسف بار ادوار مجلس شورای اسلامی از آن یاد می شود، بی حوصلگی و بی نظمی بخشی از نمایندگان مجلس در خصوص حضور آنان در جلسات علنی مجلس و کمیسیون هاست که مردم، تبعات منفی آن را به طور مستقیم و غیرمستقیم تحمل می کنند.

این ضعف محسوس در مجلس دهم به مراتب بیشتر از مجالس گذشته خودنمایی می کند به طوری که آمار تاخیرهای حضور بموقع محمدفیضی زنگیر نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در جلسات صبح مجلس شورای اسلامی بیشتز از حد معمول شده است.

هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی صبح امروز دهم آبان ماه 1396 در اعلام عمومی و رسمی تاخیرکنندگان به حضور بموقع در صحن علنی مجلس، نام محمدفیضی زنگیر نماینده مردم اردبیل را قرائت کرد که علاوه بر رسانه های مختلف، این موضوع از طریق رادیو فرهنگ برای عموم مردم ایران پخش زنده شد.

25 مرداد سال جاری نیز به هنگام جلسه بررسی صلاحیت کابینه دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس، نام آقای محمد فیضی زنگیر نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در میان فهرست نمایندگانی بود که از تریبون علنی مجلس به عنوان متاخرین حضور در پارلمان برای عموم ملت قرائت شد.


برای اثبات این ادعا که نماینده جوان اردبیل در مراعات نکردن سوگندنامه وکالت مردم، وظیفه نمایندگی و کم توجهی به قواعد و آئین نامه داخلی مجلس برای حضور بموقع و سروقت در جلسات علنی، رکورد جدیدی را ثبت کرده است، نام او را در جلسه 27 فروردین ماه جاری در فهرست تاخیرکنندگان مشاهده می کنیم!

بر پایه این گزارش، این موارد تنها مربوط به حدود 7 ماه اخیر جلسات مجلس است که بی تردید در صورت بررسی دوره دهم مجلس آن هم از آغازین روز پارلمان، احتمال افزایش آمار این موضوع وجود دارد. 

  

 محمدفیضی زنگیر در انتخابات مجلس در فهرست موردحمایت اصلاح طلبان و لیست امید بود که پس از راهیابی به مجلس در هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس قرار گرفت.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار