توسط ‌شهرداری‌اردبیل‌اجرا شد؛
مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل از درزگیری نانو پلیمری برای اولین بار در معابر و خیابان های سطح شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 31 October 2017
به گزارش تابناک اردبیل، شفاده گفت: از آنجایی که در حال حاضر امکان آسفالت ریزی زیربنایی در برخی معابر و خیابان های سطح شهر امکان پذیر نیست و تا زمان آسفالت ریزی زیربنایی نیاز به ترمیم و نگهداری دارد شهرداری اردبیل در راستای کاهش هزینه ها و تسریع در عملیات ترمیم برای اولین بار در سطح استان اقدام به درزگیری نانو پلیمری کرده است.
 
 
 

وی برای جلوگیری از فرسایش و نفوذ آب از ترک های ایجاد شده درز گیری با روش مدرن در اردبیل آغاز شده است و  این روش درزگیری برای ایجاد سطحی صاف و هموار و برای نگهداری رویه و تعمیر ترک های غیر قابل اجتناب در تمامی معابر سطح شهر ادامه خواهد داشت.

مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل عنوان کرد: درحال حاضر درز گیری حدفاصل خیابان عالی قاپو تا میدان قیام به اتمام رسیده است و بر اساس اولویت خیابان ها درزگیری مابقی معابر صورت می گیرد.

شفاده با اشاره به اینکه درزگیری موثر ترکها عمر روسازی را به طور قابل ملاحظه ای افزایش میدهد افزود: این عمل به علت ممانعت از نفوذ آب به لایه های زیرین و در نتیجه حفظ باربری روسازی و عدم تخریب رویه صورت می پذیرد که این روش به عنوان راهی برای  عملکرد بهتر و هزینه کمتر در نگهداری روزمره و یا نگهداری شبکه ای به شمار می آید.

وی عنوان کرد: پدیده ی ترک خوردگی اجتناب ناپذیر بوده و بی توجهی به آن منجر به تسریع خرابی در سطح آسفالت می گردد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک فرودگاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
این پروژه قبل از شما در فرودگاه اردبیل جهت درزگیری باند انجام گرفته است. موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار