رئیس پلیس راه استان اردبیل:
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: امسال تلفات جاده‌ای استان اردبیل منجر به فوتی ۱۲ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۵۱۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 23 October 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حجت  فتاحی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در نیمه نخست امسال تلفات جاده‌ای استان اردبیل منجر به فوتی  12 درصد کاهش یافته و در مجموع در این مدت 82 مورد فوتی داشتیم در حالی که سال گذشته در همین مدت بیش از 90 مورد فوتی در تصادفات جاده‌ای استان داشتیم.

وی افزود: روزهای یکشنبه پرحادثه‌ترین روز تصادفات و سه‌شنبه کم حادثه‌ترین روز تصادف است و سن متوفیان نیز بین 25 تا 40 سال است که متاسفانه به دلیل بی‌احتیاطی و مسائلی از این قبیل جان خود را از دست می‌دهند که به همین منظور از رانندگان انتظار داریم با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با توجه به این که 40 درصد فوت‌ها در مسیر انتقال به بیمارستان اتفاق می‌افتد به همین دلیل نیاز است در این زمینه علوم پزشکی اردبیل باید اهتمام و جدیت ویژه‌ای داشته باشد تا بتوانیم در ارتباط با کاهش تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل و کاهش فوتی‌های برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.

فتاحی بیان کرد: یکی از دلایل تصادفات کم عرض بودن و نبود روشنایی جاده‌ها است  47 درصد تصادفات در جاده اردبیل - مغان، 21 درصد اردبیل - خلخال، 16 درصد پارس‌آباد - مشگین‌شهر و 11 درصد نیز در جاده‌های گرمی- بیله‌سوار اتفاق می‌افتد که پرترددترین جاده‌های استان محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: نبود شبکه ریلی و محدود هوایی یکی از مشکلاتی که هم‌اکنون با آن روبه‌رو هستیم که به همین منظور نیاز است حذف نقاط حادثه‌خیز و تجهیز و تکمیل راه‌ها مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه همراه با بالا بردن ایمنی خودروها شاهد کاهش اتفاقات جاده‌ای باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار