کد خبر: ۵۱۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 21 October 2017
تابناک اردبیل- به یکباره و در میان بهت و حیرت فوتبالی‌ها، حجت کریمی به این سمت منصوب شده است و آن طور که شنیده می‌شود با عجله و در کمترین زمان ممکن این کار صورت پذیرفته است.
 
 تأخیرهای مکرر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال به قابل توجه ترین معضل این رشته زیبا و دوست داشتنی تبدیل شده است؛ بارها در مورد این که چرا مجمع برگزار نمی‌شود و به چه دلایلی طرفین درگیر در این ارتباط سنگ خود را به سینه زده و فکری به حال فوتبال استان نمی‌کنند مستندات و مطالب متعددی ذکر شده اما تاکنون جواب قانع کننده‌ای دریافت نشده است.

بیشتر آنانی که در حرف مدعی خدمت به فوتبال و ورزش بوده‌اند در عمل به اثبات این ادعا موفق نشده و چنین شد که فوتبال اردبیل در سال‌های اخیر بزرگترین و هولناک‌ترین ضربات را تحمل کرده و به روزگاری سیاه و دردآور مبتلا شده است.

جامعه ورزشی استان در انتظار آن به سر می‌برد تا از سوی دست اندرکاران فوتبال، تاریخ برگزاری مجمع اعلام شود و انتظار ۳ ساله منتظران با سر و سامان یافتن این رشته ورزشی پرطرفدار به پایان برسد.

در برگزاری مجمع انتخابتی سالم و به دور از هرگونه حرف و حدیث، چینش اعضای مجمع و کسانی که باید برای رأی دادن در آن حاضر شوند از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ مسلم است که چون گذشته نمی‌توان با توسل به برخی از اما و اگرها القاب مختلفی به خودی‌ها داد و خیال خود را از بابت کسب رأی اعتماد راحت کرد.

اساسنامه به وضوح و روشنی شرایط و ویژگی افرادی که می‌توانند مجوز حضور در مجمع را به دست آورند مشخص کرده است؛ حال برخی از افراد برای این که بتوانند در جمع آوری آرا موفق عمل کنند، در آستانه انتخابات به برخی از اقدامات دست می‌زنند تا به اهداف خود در کسب رأی اعتماد مجمع دست یابند.

در این مجال به دو نمونه از اقدامات انجام پذیرفته توسط برخی از کاندیداها اشاره می‌شود:

-در ظرف ۶ سال گذشته که هیأت فعلی در مصدر کار قرار داشت در کدام سال‌ها مسابقات فوتسال بانوان برگزار شده است؟ امسال چگونه برگزاری این رقابت‌ها در دستور کار قرار گرفت و با عجله و جمع کردن تعدادی از بازیکنان تحت عناوین مجهول شاهد برگزاری رقابت‌ها شدیم و تیم قهرمان و دیگر نفرات مورد نیاز برای مجمع مشخص شد.

آیا چنین بازی‌هایی را می‌توان در قامت لیگ باشگاه‌های فوتسال معرفی کرد؟ سؤال دیگر اینکه اگر رقابت‌های باشگاهی بوده تیم‌های شرکت کننده باید حداقل شرایط لازم برای یک باشگاه را داشته باشند. اگر لیگ فوتسال است لیگ هم دارای تعریف خاصی است و باید به صورت رفت و برگشت و در محدوده زمانی خاصی صورت بگیرد.

سالهاست که برخی از هیات‌های شهرستانی بلاتکلیف بوده و شهرهایی مانند خلخال، کوثر و اردبیل فریاد تظلم خواهی بر سر آورده و مطالبات متعددی را داشته‌اند، در این وانفسا نایی برای نفس کشیدن در آن‌ها وجود نداشته و متاسفانه کسی به این حرف‌ها، انتقادها و تمناها ترتیب اثر نمی‌دهد و حالا که بوی برگزاری مجمع به مشام خورده است، حضرات دست و پای خود را گم کرده و هرچه زودتر این مشکل را نیز به نفع خود حل می‌کنند.

اولین گام در تحقق این امر از هیأت فوتبال شهرستان اردبیل شروع شده و به یکباره و در میان بهت و حیرت فوتبالی‌ها، حجت کریمی به این سمت منصوب شده است و آن طور که شنیده می‌شود با عجله و در کمترین زمان ممکن این کار صورت پذیرفته است.

خدا را شاکریم که بعد از چندین سال معطلی و این دست و آن دست کردن، تکلیف هیأت فوتبال شهرستان اردبیل مشخص شده و شکی وجود ندارد که تا برگزاری مجمع انتخاباتی، تمامی معظلات شهرستان‌ها به خوبی و خوشی برطرف شود.

تا مدت کوتاه باقی مانده برای شروع مجمع، کاندیداها در تکاپو هستند و دوست دارند گوی سبقت را از همدیگر بربایند و بر مسند ریاست فوتبال استان جا خوش کنند، اما دست یافتن به این امر نباید به هر بهایی باشد؛ آینده در مورد تک تک رفتارهایی که در این مقطع صورت می‌گیرد قضاوت خواهد کرد.

در این فرصت با درک اهمیت موضوع انتخابات هیأت فوتبال استان اردبیل، نباید اقدامی انجام دهیم که در آینده اظهار ندامت کنیم و با فدا کردن بسیاری از ارزش‌های اخلاقی برای رای آوردن در مجمع با هر روشی در تکاپو باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار