کد خبر: ۵۱۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 19 October 2017

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های قضایی و انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: منابع غنی از آیات و روایات در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که بر لزوم توسعه و ترویج این فریضه مه در جامعه تاکید کرده‌اند.

وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه‌های اساسی مسلمانان است ولی متأسفانه مورد غفلت واقع شده و دستگاه‌های متولی نیز در این حوزه نتوانسته‌اند به موفقیت چشمگیری دست یابند که انتظار می‌رود به این مقوله توجه جدی شود تا بتوانیم شاهد توسعه و تعالی هر چه بیشتر در جامعه باشیم.

وی با انتقاد از عملکرد نهادها و دستگاه‌های متولی بیان کرد: در حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا و ایثارگری‌های بسیار است بستر و فرصتی مناسب در این زمینه فراهم است تا در خصوص امر به معروف و نهی از منکر به درستی کار شده و فرهنگسازی انجام گیرد ولی متأسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: این امر سبب می‌شود تا دشمنان اسلام از غفلت ما استفاده کنند و در صدد باشند تا ارزش‌ها و دستاوردهای والای انقلاب را مورد تهدید قرار دهند و به اهداف شوم خود که همان ترویج دین‌گریزی است دست یابند و جوانان را به انحراف بکشانند.

وی تصریح کرد: این امر یک هشدار برای مردم و مسئولان است تا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های ممکن، همچون استفاده از ظرفیت بسیج، روحانیون، علما، ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سایر نهادهای متولی اقدامات اساسی و تأثیرگذار در این حوزه انجام دهند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار