به دنبال ثبت رکورد پیاپی در بیکاری،مهاجرت و توسعه نیافتگی؛
استان اردبیل در ۶ ماهه نخست امسال رتبه نخست کشور را در جمع‌آوری کمکهای صندوقهای صدقات کسب کرد.
کد خبر: ۵۱۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 18 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، صفر توحیدی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در 100 درصد برنامه‌های خود در قالب طرح اکرام ایتام را در 6 ماهه امسال تحقق داده است و جمع‌آوری کمکهای مردمی در جشن عاطفه‌های امسال نیز نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد دارد.

وی گفت: سال گذشته یک میلیارد و 360 میلیون تومان در جشن عاطفه‌های استان جمع‌آوری شد که امسال به یک میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: استان اردبیل در جمع‌آوری کمکهای مردمی صندوقهای صدقات نیز رتبه نخست کشور را در 6 ماهه نخست امسال کسب کرده به طوری که دو میلیارد تومان از صندوقهای صدقات اردبیل جذب شده است.

توحیدی بیان کرد: تلاش داریم که با جذب و مشارکت خیرین در سطح استان اردبیل بتوانیم در راستای فقرزدایی و محرومیت‌زدایی اقدامات لازم را انجام دهیم که خوشبختانه خیرین و خیریه‌های استان اردبیل همیشه پشتیبان ما بودند.

وی گفت: به طور یقین در 6 ماهه دوم سال نیز برنامه‌ داریم که مشارکتها افزایش یابد و در تلاش هستیم که با طبقات بالای جامعه و حوزه‌های مختلف صنعتی و بازرگانی مشارکت در کار خیر و کمک به نیازمندان رایزنی کنیم.

به گزارش تابناک اردبیل، استان اردبیل در شاخص های بیکاری،مهاجرت، توسعه نیافتگی و عدم بهره مندی از زیرساخت های توسعه ای و دهها فاکتور دیگر در میان استان های کشور در رتبه های پایین قرار دارد!

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار