رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: رتبه علمی این دانشگاه در سال های اخیر افزایش یافته و رتبه 21 را در رشد علمی و تولید مقاله در بین 60 دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری را کسب کرده است.
کد خبر: ۵۰۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 15 October 2017
 
به گزارش تابناک اردبیل، گودرز صادقی روز یکشنبه در آئین استقبال از دانشجویان ورودی 96 افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در مسیر ارتقا و رشد قرار دارد و باید با هم و در کنار هم این مسیر را ادامه داده و رشد علمی دانشگاه را شتاب دهیم.
 
وی با اشاره به جایگاه دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: علیرغم اینکه منطقه و استان، منطقه محرومی محسوب می شود اما دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه های کشور در رده متوسط به بالا قرار دارد.
 
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: این دانشگاه در زمینه صعود دانشجویان به المپیاد در بین 11 دانشگاه شمالغرب کشور رتبه دوم را کسب کرده است.
 
صادقی افزود: 2 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفته اند که نشان از جایگاه علمی اساتید این دانشگاه است.
 
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز در این آئین گفت: همه ما مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و ولایت هستیم.
 
وی افزود: ما بهترین نیروهای خود را در راه دفاع از نظام و انقلاب و حرم از دست دادیم تا امروز یک نفر از داعشی ها هم جرات ورود به کشور را نداشته باشد.
 
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه همه ما مدیون درایت و تدبیر مقام معظم رهبری هستیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تمام وجود خویش را برای امنیت کشور به کار گرفته است بنابراین باید ما هم در قبال مقام معظم رهبری ادای دین کنیم.
 
وی افزود: دانشجویان باید از همین الان آینده و مسیرشان را انتخاب کنند و این مسیر باید ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی و مسیر الهی باشد.
 
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار