معاون اجتماعی نیروی انتظامی اردبیل:
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: امنیت اجتماعی مطلوبی در این استان مرزی برقرار است.
کد خبر: ۵۰۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 09 October 2017



 

به گزارش تابناک اردبیل، کریم نوری صبح دوشنبه در مراسم «پیام مهر» در آموزشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) اردبیل تصریح کرد:استان اردبیل از مناطق امن کشور بوده و امنیت اجتماعی مطلوبی برقرار است.

  وی متذکر شد: نه تنها در استان اردبیل بلکه در داخل مرزهای کشور امروز شاهد برقراری امنیت و آرامش هستیم و کشور ایران یکی از مناطق امن در دنیا شمرده می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان با اذعان به اینکه در اغلب کشورهای همسایه ما شاهد جنگ و خونریزی هستیم، ادامه داد: در مقابل در کشور ایران امنیت کامل فراهم بوده و هیچ مورد ناامنی دیده نمی‌شود.

نوری با اشاره به تلاش نیروهای نظامی و انتظامی جهت تأمین امنیت، اضافه کرد: نیروی انتظامی ضامن تأمین آرامش است.

وی با بیان اینکه تلاشگران نیروی انتظامی شبانه روز در تأمین امنیت و آرامش تلاش می‌کنند، ادامه داد: در واقع امروز به جرئت می‌توان گفت که در سایه این تلاش‌ها اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان در امنیت به سر می‌برند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان شعار امسال هفته نیروی انتظامی یعنی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» را به معنی تأمین امنیت و آرامش از سوی پلیس دانست.

نوری متذکر شد: در واقع پلیس خود را در کنار مردم دانسته و مردم نیز در کنار پلیس هستند که دستاورد آن تأمین آرامش عمومی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار