فرمانده انتظامی استان اردبیل:
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: بیشترین آمار جرائم در استان اردبیل متعلق به نزاع و درگیری خیابانی است.
کد خبر: ۵۰۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 07 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل،  سردار حسین عبدی در جلسه هماهنگی برنامه‌‌های هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در استان اردبیل اظهار داشت: شعار هفته نیروی انتظامی امسال " پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" نام‌گذاری شده که هدف از برگزای برنامه‌های این هفته، ارتقای اقتدار نیوری انتظامی و افزایش احساس امنیت در جامعه و مردم است.

وی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان اردبیل 90 برنامه شاخص به فرماندهی استان ابلاغ و 34 برنامه استانی نیز تدارک دیده شده است، گفت: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از روز جمعه با شرکت در نماز جمعه آغاز و روز شنبه نیز صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی در محل ستاد مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: 19 مهرماه پروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها در راستای ارتقای امنیت مردم و افزایش اقتدار پلیس در سطح استان افتتاح می‌شود.

عبدی با اشاره به افزایش جرائم اینترنتی در استان اردبیل تصریح کرد: در طول مدت یکسال گذشته به دلیل گستردگی فضای مجازی و سودجویی متخلفان، آمار جرائم اینترنتی در سطح استان اردبیل 70 درصد افزایش نشان می‌دهد که پلیس فتا استان اردبیل برنامه‌های آموزشی مختلفی برای همشهریان برای کاهش این آمار در دستور کار دارد.

وی بیان کرد: آمار سایر جرائم از جمله سرقت در استان اردبیل در مدت یکسال گذشته کاهش داشته ولی متأسفانه آمار نزاع و درگیری خیابانی در استان اردبیل کاهش مناسبی ندارد و جرائم مربوط به این موضوع بیشترین فراوانی جرائم در استان اردبیل است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: نیاز است که دستگاه‌های متولی فرهنگ در راستای فرهنگ‌سازی و کاهش این جرائم با همکاری پلیس دست به کار شده تا شاهد کاهش جرائم در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار