گزینه دولت غیربومی است
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:هنوز گزینه نهایی استاندار اردبیل مشخص نشده و به احتمال قوی چهارشنبه هفته آینده تعیین شود.
کد خبر: ۵۰۳۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 04 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل،صدیف بدری اظهار داشت:گزینه های مطرح وزارت کشور غیر بومی و گزینه نمایندگان استان هم در مجلس هم برای تصدی استانداری اردبیل بومی است ولی بر روی این گزینه ها هنوز به تفاهم نرسیدیم.

وی بابیان اینکه گزینه نمایندگان به وزارت کشورمعرفی شده است افزود: منتظریم دولت نظر نهایی خود را اعلام کند ولی فکر نمی کنم نظر و رویکرد دولت انتخاب استاندار بومی باشد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دنبال انتخاب استاندار توانمند هستیم افزود: نظر دولت برای انتخاب استاندار جدید غیر بومی است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد تعامل دولت با نمایندگان مجلس در انتخاب استانداران گفت: هرچند رویکرد دولت در انتخاب استانداران غیر بومی است ولی فکر می کنم این انتخاب با تفاهم وتعامل با نمایندگان صورت بگیرد.

بدری درباره کندی برخی امورافزود: طبیعی است که تا انتخاب استاندار جدید امور اجرایی به کندی پیش برود ولی مدیران دستگاههای اجرایی نباید در کار های جاری اداره سهل انگاری کنند.

وی در گفتگو با ایرنا بیان کرد : مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند مثل گذشته در کار خود جدی بوده و طرح ها و برنامه های قابل اجرا را هم پیش ببرند.

هم اکنون استانداری اردبیل با سرپرستی اقبال عباسی اداره می شو.د اقبال عباسی معاون اقتصادی وتوسعه منابع انسانی استانداری اردبیل است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار