همراه با کاهش محسوس دما
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با ورود سامانه سرد بارشی، پیش‌بینی می‌شود در اغلب مناطق استان شاهد بارش برف و باران باشیم.
کد خبر: ۵۰۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 02 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، علی دولتی مهر اظهار کرد: با گذر هوای سرد طی هفته گذشته و مساعد شدن شرایط جوی طی دو روز گذشته و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی که با افزایش دما نیز همراه بود ما در اواخر این هفته شاهد یک سامانه بارشی در استان اردبیل خواهیم بود.

 
وی افزود: با ورود این سامانه دمای هوا تا 12 درجه نسبت به روزهای گذشته کاهش می یابد و به تدریج مای هوا در اردبیل به 14 و حتی 9 درجه خواهد رسید تا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هوای کاملا سرد و زمستانی را در پائیز شاهد باشیم. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: با ورود این سامانه بارشی علاوه بر بارش باران در اکثر مناطق استان اردبیل و سرد شدن هوا در ارتفاعات نیز شاهد بارش برف خواهیم بود. 

دولتی مهر از هموطنان خواست؛ در کنار رودخانه ها و محل جاری شدن آب ها توقف کنند چرا که احتمال آبگرفتگی و جاری شدن در برخی از مناطق استان اردبیل وجود دارد. 

هوای اردبیل در حالی طی روزهای آینده سرد و همراه با جو ناپایدار خواهد بود که طی دو روز گذشته دمای هوا در حال افزایش بوده و در گرمترین ساعات دمای هوا در اردبیل به 26 رسید. 

در حال حاضر شهرهای شمالی استان با 16 درجه و شهرهای جنوبی و مرکزی استتان با 9 درجه به ترتیب گرمترین و خنک ترین شهرهای استان هستند و در شرایط فعلی دمای هوا در اردبیل 10 درجه است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار