به یاد نماز عشق امام حسین(ع)
به یاد آخرین نماز سیدالشهدا(ع) نماز ظهر عاشورا در سراسر استان اردبیل به صورت باشکوه و با حضور دلدادگان مکتب حسینی برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 01 October 2017
به گزارش تابناک اردبیل اردبیل، به یاد آخرین نماز سیدالشهدا(ع) نماز ظهر عاشورا در جای جای استان اردبیل به صورت باشکوه و گسترده و با حضور پرشور و شعور دلدادگان مکتب حسینی در دارالارشاد اردبیل برگزار شد و مردم متدین اردبیل امروز نیز با سرور و سالار شهیدان تجدید بیعت کردند.

با بلند شدن نوای ملکوتی اذان ظهر امروز عزاداران حسینی در اردبیل در خیابان شهیدگاه به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین جمال تعدیلی برگزار شد در مسجد هاشمیه سلمان‌آباد، امامزداده صدرالدین و امامزاده عبدالعزیز نیار نیز این نمایش به صورت باشکوه و گسترده اقامه شد و در شهرهای دیگر استان نیز شاهد حضور پرشور مردمی در ناز ظهر عاشورا بودیم.

از صبح روز عاشورا گروه‌ها و دسته‌های مختلف تعزیه و شبیه‌خوانی نیز به صورت گروه‌های سیار در خیابان‌ها و میادین به عزاداری پرداختند و در روستاهای مختلف نیز گوشه‌هایی از حادثه تاریخ‌ساز عاشورا و دلاوری‌ها و از جان‌گذشتگی امام حسین(ع) و یارانش در راه دین اسلام و اهداف و آرمان‌های متعالی آن به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار