وزیر کشور دلایل انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی را تشریح کرد.
کد خبر: ۵۰۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 28 September 2017

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه مراسم معارفه و تودیع استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به انتخاب جبارزاده به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: پس از اینکه تصمیم گرفته شد از حضور آقای جبارزاده در معاونت سیاسى وزارت کشور بهره‌مند بشویم، مقرر شد جابه‌جایی در سطح استانداری صورت بگیرد.

وی افزود: آقای جبارزاده در طول این مدت نیز بسیار موفق عمل کردند و بنده که در زمینه اقتصاد مقاومتی معین این استان بودم، پیشرفت‌ها و موفقیت این استان را دیده بودم همچنین رئیس جمهور نیز نسبت به فعالیت و عملکرد این استان به ویژه آقای جبارزاده ابراز رضایتمندی،خشنودی و خرسندی داشته‌اند.

رحمانی‌فضلی گفت: از بین استانداران اولویت و کاندیدای ما انتخاب استانداری بود که با ادبیات دولت، سیاست‌ها و برنامه‌های آن کاملاً آشنا بوده و بداند کدام مسیر را باید طی کند، اگر افراد جدید می‌آمدند تا بتوانند خودشان را با سیاست‌‌های دولت منطبق کنند قطعاً زمان زیادی تلف می‌شد.

وزیر کشور تصریح کرد: ترجیح و اولویت ما انتخاب فردی نظیر آقای خدابخش بود که استان را کاملاً می‌شناسد و مسوولیت هم داشته است ضمن آنکه ایشان قبلاً در اردبیل از استانداران موفق بودند.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم انجام شد و ایشان محبت کرده و پذیرفتند و این امر را ثواب استان دانستند که واقعاً خوشحال‌کننده بود.

رحمانی فضلی خطاب به نماینده ولی‌فیقه در استان ادامه داد: ان‌شاءالله در دوره جدید نیز از حمایت‌ها و پشتیبانی شما در این استان همانند گذشته بهره‌مند شویم، با حضور شما در این استان انرژی تازه و امید وافری برای انجام کارها در استان دمیده شد که امیدواریم بیش از گذشته از حمایت‌ها و پشتیبانی شما در انجام وظایف محوله برخوردار باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
خیلی جالبه آقای وزیر استانداری را که حتی یک کاربزرگ از خود در زادگاهش به یادگار نگذاشت ودر طول چهارسال وقتش را صرف گفتار درمانی کرد استاندار موفق میداند حتی مگا پروژه هاکه شعار پوپولیستی ایشان بود به سرنوشتی نامعلوم دچار شدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار