مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طبق اعلام سایت رسمی قایقرانی آسیا اردبیل به عنوان میزبان مسابقات کاناپولوی آسیا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.
کد خبر: ۴۹۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 19 September 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در جلسه شورای عالی ورزش قهرمانی و همگانی که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: در مهر ماه امسال استان اردبیل میزبان سه رویداد ورزشی خواهد بود که نخستین رویداد میزبانی مسابقات قهرمانی رشته کشتی در رده سنی جوانان است که در دو بخش آزاد و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که استان اردبیل 17 سال است در رشته کشتی میزبانی نداشته افزود: اعطای این میزبانی به استان اردبیل برای ورزشکاران و جامعه کشتی استان حائز اهمیت بوده و ورزشکاران می‌توانند در این مسابقات شایستگی خود را به نمایش بگذارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: دومین رویداد ورزشی که مهر ماه در اردبیل برگزار می‌شود مسابقات جام سفیر تکواندو با حضور 900 نفر تکواندوکار از استان اردبیل است که این مسابقات با حضور سفیر کره جنوبی در جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

بهتاج تصریح کرد: تور بین‌المللی آذربایجان نیز یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی است که ماه آینده در دو مرحله به میزبانی استان اردبیل و در مسیر سرعین به تبریر و تبریز به سرعین برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات نیز رکاب‌زنانی از کشورهای خارجی  و داخلی حضور دارند.

وی بیان کرد: تور بین‌المللی آذربایجان از اهمیت بالایی برخوردار است و از دستگاه‌های ذی‌ربط مانند راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی، علوم پزشکی و فرماندای سرعین انتظار داریم که در برگزاری این مسابقات ما را یاری کنند چرا که این مسابقات در سطح بالایی برگزار شده و حدود 6 میلیارد ریال اعتبار ارزی برای جوایز این مسابقات در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز تامین نور و کاهش هزینه ورزشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر 3 مجموعه ورزشی از جمله ورزشگاه رضازاده اردبیلی، مجموعه تختی و استادیوم علی دایی را به انرژی خورشیدی مجهز کرده‌ایم.

وی افزود: طبق اعلام سایت رسمی قایقرانی آسیا اردبیل به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاناپولوی آسیا در سال 2019 معرفی شد و این مسابقات در دریاچه شورابیل اردبیل و بالیخلو چای برگزار می‌شود که تا فرا رسیدن زمان مسابقات برای ساماندهی و آماده‌سازی محل مسابقات اقدام می‌کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار