معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل مطرح کرد؛
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: با قلع‌وقمع دخالت متصرفان و سودجویان ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی استان امسال به بیت‌المال اعاده شد.
کد خبر: ۴۹۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 18 September 2017
 
به گزارش تابناک اردبیل؛ یوسف خدادادی در جلسه شورای حفظ بیت‌المال اردبیل تصریح کرد: همچنین در سال جاری ۲۰۴ مورد قلع‌وقمع سودجویان از تصرف و تخریب انجام شده است.

وی به جلوگیری از دو هزار و ۲۰۰ مورد تجاوز، تخریب و تصرف حریم رودخانه، جاده و تغییر کاربری اراضی از ابتدای سال اشاره و اضافه کرد: به منظور ممانعت از ساخت‌وسازهای غیرمجاز طرح هادی روستاها بررسی می‌شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان متذکر شد: با بررسی طرح هادی، حدود واگذاری اراضی در روستاها مشخص می‌شود تا از تصرف و ساخت‌وساز غیرمجاز ممانعت شود.

خدادادی با ذکر مثالی به شناسایی ۲۳۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در  محدوده روستای نیارق اشاره و تأکید کرد: انتظار می‌رود با بررسی دقیق حدود واگذاری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز ممانعت شود.

وی با تأکید به ضرورت دقت و مراقبت دستگاه های متولی در صیانت و محافظت از منابع طبیعی افزود: شورای فنی حفظ بیت‌المال استان در نظر دارد اقدامات مراقبتی خود را در این خصوص تشدید کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار