با حضور مسئولان استانی نمایشگاه تخصصی کتاب ویژه دانشجویان در اردبیل برپا شده که این نمایشگاه تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 18 September 2017
نمایشگاه کتاب 3

به گزارش تابناک اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی صبح امروز در مراسم گشایش نمایشگاه تخصصی کتاب در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه‌های مختلف توسط کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود که این امر شایسته بوده و امیدواریم ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با امکانات جدید و مدرن با 10 میلیارد تومان اعتبار تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه در مسابقات، جشنواره‌ها و المپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی مختلف حائز مقام‌های برتر شده‌اند، تصریح کرد: برای قدردانی از تلاش‌های این دانشجویان، بن کتاب برای خرید از این نمایشگاه اختصاص خواهد یافت.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی به ویژه ناشران کتاب در اردبیل افزود: انتظار می‌رود در برگزاری نمایشگاه‌های بعدی، عرضه کتاب در حوزه پزشکی نیز مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم دانشجویان این رشته‌ها را نیز از خدمات مناسب برخوردار کنیم.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم گفت: در حال حاضر دسترسی به تمامی پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر ملی و جهانی در دانشگاه محقق اردبیلی میسر شده است. 

حبیب شهبازی شیران افزود: از مهرماه امسال امکان دسترسی به جدیدترین مقالات ISI از بیش از 200 پایگاه معتبر علمی به صورت کاملا آنلاین، دسترسی به مقالات خارج از 200 پایگاه علمی به صورت آفلاین، امکان دانلود خودکار مقالات به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته، راه‌اندازی نرم افزار همانند جوی بین‌المللی برای ارزیابی و تشخیص سرقت علمی، دسترسی مستقیم به پایگاه‌های علوم اطلاعاتی کشاورزی، ریاضیات و آمار نیز مهیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 6 هزار عنوان کتاب در زیرشاخه‌های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و علوم طبیعی، علوم ریاضی و علوم انسانی عرضه شده است، اظهار کرد: از این 6هزار عنوان کتاب، پنج هزار و 200 عنوان کتاب لاتین، 200 عنوان کتاب عربی و 600 عنوان کتاب فارسی هستند.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی بیان کرد: ناشران مطرحی همچون دیباگران، آتی نگر، آوند دانش و جان وایلی در این نمایشگاه حضور دارند و کتب ارائه شده در این نمایشگاه  دارای 20 تا 60 درصد تخفیف هستند.

وی از همکاری کتابخانه مرکزی با مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان برای برگزاری برنامه های مشترک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب تا پنجم مهرماه در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار