در این عمل جراحی که بیش از ۱۲ ساعت بطول انجامید تیم پزشکی موفق شد با ترمیم قسمت آسیب دیده هر ۲ طرف چپ و راست مغز از مرگ حتمی این جوان جلوگیری کند.
کد خبر: ۴۹۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 17 September 2017

تابناک اردبیل،‌ رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین شهر گفت: بدنبال وقوع تصادف رانندگی در شهرستان و مصدومیت شدید جوان ۲۶ ساله ای از ناحیه مغز بلافاصله با تشخیص پزشک متخصص، مصدوم در بخش جراحی مغز و اعصاب تحت عمل جراحی قرار گرفت.

دکتر شهروز پاکدل افزود: در این عمل جراحی که بیش از ۱۲ ساعت بطول انجامید تیم پزشکی موفق شد با ترمیم قسمت آسیب دیده هر ۲ طرف چپ و راست مغز از مرگ حتمی این جوان جلوگیری کند.

وی گفت: در این نوع اعمال جراحی قسمت برداشته شده و استخوان جمجمه با هدف زنده ماندن بافت استخوان به داخل شکم بیمار پیوند زده می شود و پس از رفع ورم قسمت جراحی شده در محل اولیه جایگزین می گردد.

وی با بیان اینکه نبود کلاه ایمنی موجب بروز این سانحه شده به راکبان موتور سیکلت توصیه کرد حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند.

فرماندار مشگین شهر امروز با حضور در بخش آی سی یو بیمارستان ولیعصر از این بیمار عیادت کرد.

میر علی رحیمی زاد با قدردانی از تیم پزشکی گفت: راه اندازی جراحی بخش و مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر (عج) از رهاورد دولت تدبیر و امید و از برکات طرح تحول نظام سلامت در کشور است.

وی گفت: قبلا این قبیل اعمال جراحی فقط در پایتخت و مراکز استان های برخوردار انجام می شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار