بازدید از پروژه‌های محلات هدف بازآفرینی در شهر اردبیل و حضور در جلسه ستاد بازآفرینی استان در محل استانداری از برنامه امروز آخوندی در این استان خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 13 September 2017

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز با همراهی محسن نریمان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها، علیرضا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی در امور حقوقی و مجلس، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، داود کشاورزیان معاون وزیر و زئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سید سعید سیدعلائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد علیزاده مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی‌و‌دولتی و هوشنگ عشایری سرپرست جدید شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برای بازدید و بررسی پروژه‌های عمرانی اردبیل به این استان سفر می‌کند.

گفتنی است بازدید از پروژه‌های محلات هدف بازآفرینی در شهر اردبیل و حضور در جلسه ستاد بازآفرینی استان در محل استانداری از برنامه امروز آخوندی در این استان خواهد بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی صبح فردا از قطعه سوم راه‌آهن استان، باند دوم بزرگراه اردبیل- مشکین‌شهر، محور رضی- امیرکندی، محور اسالم- خلخال و بیمارستان در دست احداث پارس‌آباد استان بازدید و محور فیروزآباد- خلخال را به افتتاح خواهد رساند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه برنامه سفر در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم اردبیل- سرچم و همچنین جلسه با استاندار و مجمع نمایندگان حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار