مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در بین مسکن مهر بخشی که توسط تعاونی‌ها احداث شده حتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تحویل شده و ما مسکن مهری داریم که بدون نصب کاشی و آسانسور تحویل شده است.
کد خبر: ۴۹۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 10 September 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: افتتاح مسکن مهر در این استان منوط به تکمیل قطعی پروژه‌ها بوده و به هیچ عنوان ساختمان نیمه‌کاره افتتاح نمی‌شود.

محبوب حیدری تصریح کرد: سهمیه مسکن مهر استان اردبیل ۴۱ هزار و ۳۷۹ واحد است که بخش قابل‌توجهی به بهره‌برداری رسیده و تحویل مالکان شده است.

وی متذکر شد: با این وجود در بین مسکن مهر بخشی که توسط تعاونی‌ها احداث شده حتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تحویل شده و ما مسکن مهری داریم که بدون نصب کاشی و آسانسور تحویل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تأکید کرد: راه و شهرسازی در احداث دسته‌ای از مسکن‌های مهر که خود موظف به احداث آن بوده بعد از پیشرفت فیزیکی کامل نسبت به احداث اقدام کرده است.

حیدری افزود: اقدام تعاونی‌ها پذیرفته نیست و راه و شهرسازی تأکید دارد که مسکن مهر مشروط به تکمیل و آماده‌سازی و محوطه‌سازی تحویل شود.

وی متذکر شد: پس از این تا پایان سال تنها مسکن مهری که تکمیل شده به بهره‌برداری خواهد رسید و اجازه تحویل مسکن نیمه‌کاره را نخواهیم داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار