یکی از سوال های اصلی و دغدغه برانگیز مردم و فرهیختگان این است که چرا در این فصل کاری و در حین اجرای پروژه ها برای آبادانی شهر شورا تصمیم به تغییر شهردار کرد؟
کد خبر: ۴۸۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 05 September 2017

تابناک اردبیل: یکی از سوال های اصلی و دغدغه برانگیز مردم و فرهیختگان این است که چرا در این فصل کاری و در حین اجرای پروژه ها برای آبادانی شهر شورا تصمیم به تغییر شهردار کرد؟

از آن طرف هم شورا تغییر شهردار را حق قانونی خود و اقدام برای آوردن فردی قویتر و با تخصص تر و فرصت دهی به افراد دیگر دانست.

حال به تعداد ۱۶نفر اعلام آمادگی برای تصدی پست شهرداری کرده اندو دفاعیات خود را ارایه میدهند،مطرح ترین گزینه ها از دید همه ی کارشناسان و عموم مردم تقریبا معلوم هستند و به شمار انگشتان یک دست هم نمی رسند و همه شناخت دقیقی از عملکرد و سوابق و رزومه ی مدیریتی آنها دارند و شورای شهر با این وضیعت انگار به طور علنی جلوی چشم هزاران نفر یک نفر از این افراد را برای تصدی شهرداری انتخاب خواهند کرد.

در حال حاظر چیز مبهمی از کاندیدهای مطرح برای مردم وجود ندارد، با این مصادیق یک بار دیگر سوال هایی در ذهن همگان تداعی می شود.

آیا از بین این کاندیداها کسی قوی تر از شهردار سابق است که تحولی آنچنانی قابل تغییر در سطح شهر ایجاد کند که مردم آن را لمس کرده و شهردار سابق را فراموش کنند؟

کدام یک از اعضای داوطلب سابقه درخشانی در حوزه مدیریت شهری و اجرایی و عمرانی در حوضه ی شهری بیشتر از شهردار سابق را دارند؟

کدام یک از کاندیداها اشرافیت کامل به مسائل و نقطه به نقطه ی مناطق و عمران، شهری و…را بیشتر از شهردار سابق دارا هستند که اقدام به تغییر شهردار شده است؟

وقتی سخن از تغییر شهردار شد احساس بر این بود که اعضای شورا دنبال یک نفر با تجربه ی مدیریت در سطح ملی باشند که بنا به ارتباطات قوی و امکان جذب سرمایه و سرمایه گذار و با طرح های نو و قابل تامل همگان را راضی کرده و توسعه ی اردبیل را در مدت کوتاه همپای شهرهای مطرح کشور برساند.
با این حال و با این اسامی توقف کردن عمران شهری و تغییر مدیریت شهری که ثبات آن لازمه ی توسعه ی شهری است به نظر عموم مردم غیر منطقی بوده و با اعلام شدن اسامی برای تصدی شهرداری همچنان به اعتراض خود با شدت بیشتری ادامه می دهند.

انتظار بر این است که اعضای شورا یک بار دیگر کار را به کاردان بسپارند و عموم مردم را با این انتخابشان مسرور کنند،واعتماد مردم را یک بار دیگر به خود جلب کنند.

انتهای پیام/اردبیل نوپا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
با سلام . کسی می تواند شهر دار اردبیل شود که مومن . متخصص (دکترای شهرسازی ) باشد . تا قیافه اردبیل از حالت بافت روستایی به بافت شهری تغییر دهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار