علیرضا پوستی:شهردار هماهنگ می خواهیم
از فردا چهارشنبه هر روز چهار نفر از کاندیداها به شورای شهر اردبیل دعوت شده و در جلسات غیر علنی به مدت بیست دقیقه از برنامه های خود دفاع می کنند.
کد خبر: ۴۸۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 05 September 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حبیب فتحی سخنگوی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: جواد زنجانی، قاسم محمدی، عباس کریمی، فرید صالحی عالی، عبدالعزیز ابراهیم‌زاده، محبوب تیزپاز نیاری، علی نظری شیخ احمد، محمد دوست‌کامی، محمدرضا نقوی‌نیا، حمید لطف‌اللهیان، محمد صادق اصغری کله‌سر، امیر دانش، عوض علیپور، پیمان ادیب نیاری، جابر معظم‌نژاد و سید حامد عاملی جزو 16 نفر از ثبت‌نام کنندگان برای تصدی شهرداری اردبیل هستند.

وی در مورد روند انتخاب شهردار افزود: از روز چهارشنبه هر روز چهار نفر از کاندیداها به ترتیب حروف الفبا به شورای شهر اردبیل دعوت شده و کاندیداها در جلسات غیر علنی کمیسیون به مدت بیست دقیقه فرصت خواهند داشت تا نسبت به ارائه رزومه و برنامه های خود اقدام کنند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل بیان کرد: روند نهایی انتخاب شهردار پس از اخذ برنامه های کاندیداها، متعاقبا با تصمیم گیری شورا  اعلام می‌شود.

 علیرضا پوستی:شهردار هماهنگ می خواهیم

علیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل هم در این باره گفت: بر اساس تصمیم اعضای شورا، قرار است هر 16 نفر داوطلب علاوه بر ارائه رزومه و برنامه کاری خود بصورت مکتوب طی چهار روز به ارائه برنامه های خود در صحن شورا بپردازند.

وی بیان کرد: نامزدهای شهرداری هر یک 20 دقیقه برای ارائه برنامه های خود وقت خواهند داشت و پس از آن اعضای شورای شهر با بررسی برنامه و توانمندی هر یک از نامزدها درباره انتخاب شهردار تصمیم گیری خواهند کرد.

وی گفت: هنوز در مورد روش و شکل گزینش شهردار از بین 16 نفر در بین اعضا تصمیمی اتخاذ نشده و در جلسه های آتی در این زمینه به جمع بندی خواهیم رسید.

او بیان کرد: سرمایه گذاری و جذب بخش خصوصی در اجرای طرح های بزرگ شهری ، همراهی و هماهنگی با شورا و برنامه ریزی اساسی و زیربنایی در امور شهری از جمله اولویت ها بوده و شهرداری انتخاب می شود که در این زمینه صاحب توانایی و برنامه علمی و عملی باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دوستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
امیدوارم باند بازی نشود وفرد شایسته انتخاب شود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
الان با خوندن این متن ۱۶ تا نامزدو شناختیم ینی؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار