کانال خبری مطالبه در مطلبی با عنوان "غوغای شبانه در شهرآرا" علت اصلی تغییر زودهنگام سرپرست شهرآرا ارگان شهرداری مشهد را مخالفت با تیتر مدنظر شهردار جدید اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 27 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، شنیده های مطالبه حاکی از آن است که سرپرست سابق شهرآرا به سبب عدم اجرای خواسته های شهردار منتخب عزل شده است.

ماجرا از آن جا آغاز شد که شهردار منتخب نسبت به انتخاب تیتری خاص در صفحه یک شهرآرا چاپ پنج شنبه 2 شهریور پافشاری داشته است که با مخالفت سرپرست وقت شهرآرا مواجه می شود.

اما اصرار شهردار منتخب سبب می شود تا نمایندگان ایشان در شهرآرا مستقر شده و به روند چاپ روزنامه از نزدیک و انتخاب تیتر یک و صفحه آرایی آن نظارت کنند.

اما قائله به اینجا ختم نمی شود و در روز جمعه نیز بحثی بین شهردار منتخب و سرپرست شهرآرا برای انتخاب تیتر یک به وجود می اید که نهایتا سرپرست شهرآرا درخواست می کند که اگر بناست وضعیت به این شکل پیش برود شما نیز همانند تهران هرچه سریعتر سرپرست روزنامه منتسب به شهرداری تان را تغیر دهید که امر نیز محقق می شود.

اما نکته جالب اینجاست که فرد تازه منصوب شده به سرپرستی شهرآرا نه روزنامه نگار و خبرنگار است بلکه وی از بخش اداری به تحریریه منتقل شده و هم اکنون زمام امور را به دست گرفته است و بعید است که بدون مشورت با شهردار کاری را صورت دهد.

 یکی از مهم ترین انتقادات به شهرآرا در دوره گذشته توجه صرف اخبار حول محور شهرداری مشهد و انتشار اخبارهای حمایتی صرف بود اما گویا قرار است تا در این دوره شهرآرا از یک رسانه سازمانی به یک رسانه فردی تبدیل شود.

حال آقای شهردار منتخب - قبلا - اعلام کردند "شهرآرا را دوست ندارم"

شایان ذکر است نام های زیادی در روزهای اخیر برای مدیریت موسسه شهرآرا بر سر زبانهاست که از خرمی ، رزاقی ، ضیایی ، مهدی پناه ، روانخواه و حجت الاسلام سبزیان گرفته تا برخی اساتید روزنامه نگاری مانند یحیی عظیمی ، علیرضا دوانلو ، مهدی یمینی و غلامرضا بنی اسدی مطرح هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار