با آغاز به‌کار رسمی پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، شاهد آغاز فعالیت دوره جدید شهرداری‌های سراسر کشور نیز هستیم، در این میان یکی از مهم‌ترین اقدامات شوراهای شهر و روستا در ابتدای فعالیت “انتخاب شهردار” برای چهار سال مدیریت شهری است. از چندی پیش شاهد تکاپو و پروسه نفس‌گیر بررسی رزومه‌های کاری و توانمندی […]
کد خبر: ۴۸۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 23 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل،‌ با آغاز به‌کار رسمی پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا، شاهد آغاز فعالیت دوره جدید شهرداری‌های سراسر کشور نیز هستیم، در این میان یکی از مهم‌ترین اقدامات شوراهای شهر و روستا در ابتدای فعالیت "انتخاب شهردار” برای چهار سال مدیریت شهری است.

از چندی پیش شاهد تکاپو و پروسه نفس‌گیر بررسی رزومه‌های کاری و توانمندی گزینه‌های متعدد شهرداری‌های مراکز استان‌ها از سوی شوراهای شهر هستیم تا جایی که اسامی بسیاری از گزینه‌های ملی از وزیر، معاون وزیر تا گزینه‌های بومی و شهرداران سابق بین مراکز استان‌ها دست به دست می‌چرخید تا سکاندار مدیریت شهری کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها مشخص شود.

اما با آغاز فعالیت رسمی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، شاهد اخبار موثق‌تر و مشخص‌شدن گزینه‌های نهایی شهرداری‌ اردبیل هستیم که بر آن شدیماسامی، سوابق و گرایشات سیاسی  گزینه‌های مطرح شهرداری‌های مراکز استان‌ها را به اطلاع مخاطبان برسانیم.

گزینه‌های مطرح اردبیل

سید حامد …………عاملی مستقل

جواد زنجانی………. اصلاح‌طلب

عباس کریمی…….. مستقل

حمید لطف‌اللهیان….مستقل

اکبر صمدی……..مستقل


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
سید حامد …………عاملی مستقل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
مهنذس انتخابات شورا ها هم اسمش هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار