معاون خدمات شهری شهردار اردبیل گفت: اجرای پروژه پل قدس دلیل کم‌آبی بالیقلو چای اردبیل نیست و تمام تلاش ما حفظ حیات این رودخانه است.
کد خبر: ۴۸۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 22 August 2017

پل زیرگذر

به گزارش تابناک اردبی، شهرام لازمی‌زارع در بازدید از عملیات مناسب‌سازی رودخانه بالیقلو چای اردبیل اظهار داشت: اجرای پروژه پل قدس دلیل کم‌آبی بالیقلو چای اردبیل نیست و تمام تلاش ما حفظ حیات این رودخانه است و از این پس نیز وضعیت به همین منوال ادامه می‌یابد و اهتمام ما این است که اجرای عملیات پروژه پل قدس هیچ مشکل دیگری را به وجود نیاورد.

وی افزود:در حال حاضر با پیگیری‌های انجام یافته مشخص شده که دلیل اصلی کم‌آبی این رودخانه عدم تخصیص کافی آب است که به طور حتم با بهبود این وضعیت این مشکل نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود و می‌توانیم شاهد پرآبی رودخانه بالیقلو چای اردبیل باشیم.

معاون خدمات شهری شهردار اردبیل گفت: مناسب‌سازی بستر رودخانه در حال حاضر در دستور کار قرار داده شده تا بتوانیم از این طریق شاهد تحقق اهداف مورد نظر و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان باشیم، چرا که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید مورد توجه واقع شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اردبیل نیز در این بازدید ضمن اشاره به روان شدن ترافیک در اردبیل بیان کرد: با تلاش‌ها و اقدامات انجام یافته در آینده‌ای نزدیک شاهد تسهیل شدن ترافیک خواهیم بود و به زودی هم با تغییر زمان توقف و عبور خودروها ترافیک در این مسیر روان‌تر می‌شود.

ابراهیم سیفی افزود: خوشبختانه از لحاظ اجرای این پل مشکلی نداریم و این پروژه عمرانی بسیار مهم به بهترین نحو سرعت مناسب در حال اجرا است و تاکنون هیچ پروژه‌ای با این سرعت در اردبیل اجرا نشده که این موضوع گواه از همین موضوع دارد که امیدواریم با همین منوال ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: پروژه پل قدس جزو 20 پل برتر کشور است که با هدف کاهش ترافیک در دستور کار قرار داده شده و خوشبختانه پس از بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه تا حد قابل توجهی به اهداف مورد نظر خود دست یافته‌ایم که به طور حتم از این پس نیز به همین منوال خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار