دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه برخی مکان‌های مخروبه در اردبیل به پاتوق و مکانی برای تجمع معتادان تبدیل شده است، گفت: تعداد این پاتوق‌ها به ۲۰ فقره می‌رسد که شناسایی شده است.
کد خبر: ۴۸۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 20 August 2017
به گزارش تابناک : ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اردبیل اظهار داشت: در راستای سالم‌سازی جامعه و دور کردن جوانان و نوجوانان از خطر اعتیاد ضروری است تا مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اردبیل تشدید شود.

وی با بیان اینکه برخی مکان‌های مخروبه در اردبیل به پاتوق و مکانی برای تجمع معتادان تبدیل شده است، گفت: تعداد این پاتوق‌ها به 20 فقره می‌رسد که یکی از این اماکن پارک جیرال است و شهرداری و نهادهای فرهنگی باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

عتباتی با بیان اینکه تاکنون برنامه فرهنگی و ورزشی در باغ جیرال اردبیل برگزار نشده است، افزود: اجتماع معتادان در این پارک سبب اعتراض و گله‌مندی شهروندان شده است که انتظار می‌رود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این فضا برنامه‌های فرهنگی اجرا شود چرا که مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان تنها به عهده پلیس نبوده و باید تمامی دستگاه‌ها در این حوزه پلیس را حمایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به میزبانی استان اردبیل از مسابقات والیبال آسیایی زیر 23 سال و انتخابی جهان بیان کرد: در زمان برگزاری این مسابقات شاهد کاهش بزه در استان بودیم که باید در راستای کاهش جرم و بزه در استان اجرای چنین برنامه‌هایی در دستور کار باشد.

وی با اشاره به طرح اصلاحیه اخیر مجلس شورای اسلامی در ارتباط با قانون مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: این طرح غیرمنطقی و غیرمعقول بوده که سبب افزایش مشکلات در این زمینه می‌شود چرا که این بحث خطرناک‌تر از قانون قبلی است و در صورت تصویب آن وضعیت وحشتناکی در کشور حاکم می‌شود.

عتباتی طرح اصلاحیه مجلس را زمینه‌ساز شیوع اعتیاد در کشور اظهار کرد:‌ در کنار افزایش مشکلات مواد مخدر با تصویب این اصلاحیه گردش مالی مواد مخدر در کشور نیز چندین برابر می‌شود و این امر خسارات زیادی را به کشور وارد می‌کند و ضروری است تا نمایندگان در این زمینه تجدید نظر کنند.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار