مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا از سقوط یک دستگاه خودروی نیسان از ارتفاعات بخش لوندویل این شهرستان به دره خبر داد و گفت: به دلیل شدید بودن جراحات وارده دو نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان پورسینای رشت و یک نفر دیگر به بیمارستان فاطمیه اردبیل اعزام شدند.
کد خبر: ۴۸۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 20 August 2017
به گزارش تابناک : شهرام حسین‌نژادی از سقوط یک دستگاه خودروی نیسان از ارتفاعات بخش لوندویل این شهرستان به دره خبر داد و اظهار کرد: سرنشینان این خودرو 9 نفر از کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا هستند که در حال بازگشت از مأموریت بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا با اشاره به اینکه دو نفر از سرنشینان خودرو در همان لحظه سقوط فوت کرده بودند، تصریح کرد: هفت نفر از مصدومان این حادثه با آمبولانس اورژانس 115 در کمترین زمان ممکن به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل می‌شوند تا تحت مداوا قرار گیرند.

وی با بیان اینکه به دلیل شدید بودن جراحات وارده دو نفر از مصدومان به بیمارستان پورسینای رشت و یک نفر دیگر به بیمارستان فاطمیه اردبیل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: روی دیگر مصدومان این حادثه در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا اعمال جراحی شده  و در حال حاضر بستری هستند.

حسین‌نژادی محل دقیق حادثه را منطقه کوهستانی بابا علی از توابع بخش لوندویل شهرستان آستارا دانست و بیان کرد: کارکنان اورژانس 115 این شهرستان بلافاصله پس از اطلاع از حادثه مذکور در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند.




منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار