بخشدار رضی:
بخشدار رضی اعلام کرد که نمایشگاه دستاوردهای منطقه ارشق مشگین شهر در راستای اقتصاد مقاومتی 15 شهریور برگزار می شود.
کد خبر: ۴۷۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 16 August 2017
به گزارش تابناک اردبلی، ظاهر نوری اظهارکرد: این نمایشگاه به مدت 4 روز و با هدف معرفی قابلیت های منحصر به فرد منطقه و نیز ارائه دستاوردهای منطقه ارشق مشگین شهر در زمینه تولید و در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی در شهر رضی برپا خواهد بود.
به گفته بخشدار رضی در این نمایشگاه محصولات تولیدی روستا محور از قبیل فرش، گیاهان دارویی و نیز صنایع تبدیلی، محصولاتی با رویکرد کشت های جایگزین و متناسب با اقلیم منطقه عرضه خواهد شد.
نوری همچنین گفت که صاحبان صنایع و کارآفرینان غیرمقیم ارشق از سراسر کشور و نیز مفاخر فرهنگی و هنری برای معرفی قابلیتها و آثار خود در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
به گفته بخشدار رضی در حاشیه این نمایشگاه برنامه های متنوعی از جمله مسابقات پخت بهترین فتیر ارشق و نیز محصولات لبنی نظیر پنیر ارشق برپا خواهد شد.
 
نوری همچنین خاطرنشان کرد که یکی دیگر از اهداف برپایی اولین نمایشگاه دستاوردهای ارشق، معرفی قابلیت های کم نظیر منطقه از نظر تزانزیتی و نیز مشوق های سرمایه گذاری، تلاش برای جذب سرمایه گذار در زمینه های بهبود تولید منطقه است.
بخشدار رضی از عموم سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی،تولیدگران،کارآفرینان، صاحبان حرف و مشاغل و مفاخر هنری وفرهنگی مقیم و غیرمقیم ارشق در سراسر کشور دعوت کرد با مشارکت در اولین نمایشگاه ارشق، سهم خود را در توسعه این منطقه به شایستگی ایفا کنند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار