امام جمعه اردبیل هشدار داد
نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت:برخی مدیران هزینه های گزافی برای تنظیم عملکرد و بیلان کاری که جنبه تبلیغی دارد،انجام می دهند.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 13 August 2017
به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی یکشنبه در دیدار با مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد اردبیل تصریح کرد: 

وی افزود: عملکرد مدیران با صرف هزینه‌های گزاف جهت تبلیغ منتشر می‌شود که این مصداق اسراف است و انتظار می‌رود سازمان‌های مردم‌نهاد نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید به اینکه هر مدیری می‌بایست در مقابل ادعاهای تبلیغی خود پاسخگو باشد، اضافه کرد: انتظار می‌رود سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در خصوص بیلان کاری از مدیر پاسخ خواسته و نسبت به بررسی آن اقدام کنند.

امام‌جمعه اردبیل مجموعه‌های مردمی را حد واسط دولت و ملت دانست و گفت: حضور مردم هر کجا گسترده بوده امور بهبود یافته و هر کجا صرفاً بر عملکرد دولت تکیه شده موفقیت‌ها کافی نبوده است.

عاملی با تأکید به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد عملکرد مطلوبی در حوزه‌های مختلف استان دارند، اضافه کرد: با این وجود انتظار می‌رود در بخش فرهنگ، محیط‌زیست و کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد فعالیت خود را توسعه بخشند.

وی به ضرورت ترویج احسانات فرهنگی از طریق سازمان‌های مردم‌نهاد تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود سازمان‌های مردم‌نهاد دیده بان عملکرد مسئولان بوده و هرکجا ضرورت دارد نسبت به انحرافات تذکر دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بررسی مشکلات و دغدغه‌های مردمی را دیگر مسئولیت سازمان‌های مردم‌نهاد دانست و افزود: علاوه بر این مجموعه‌های مردمی می‌توانند نسبت به بررسی زمینه‌های رشد و توسعه استان اقدام کنند.

عاملی به ضرورت ایجاد سازمان مردم‌نهاد مرکزی در اردبیل اشاره کرد و گفت: این سازمان می‌تواند در سیاست‌گذاری و ارزیابی تمامی سازمان‌های دیگر نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار